Sunah Suka Sakura dot com

Thursday, May 5, 2011

Segmen : Siapa Ingin Belanja Ady Budika Makan?

Agak-agak kalau Ady buat segmen macam ni, ada ker orang sudi join....


Bukan selalu orang buat segmen sebegini.. So apa kata Ady buat...


Pemenangnya akan berpeluang belanje Ady makan!!!!


Jum ngetest!!!  aahahahahaha.. cepat2 join segmen ini!!!!





16 comments:

nurkaloi said...

eahh mane boleyh mcm ni
ady laa yg bnje sape yg bertuah
hahahahahah

eeiii

iLa VaNiLLa said...

cm ne nk masok?? syarat2??

efa nur said...

adesss..tak patut betul laa..
abg ady laa yg kena belanje pemenang mkn..hihihi efa nak juinn..!! :D

Syuhadah Razali said...

hahaha..kene kumpul duit dulu baru join..haha

Sunah Mohammad said...

hoh???

... said...

as salam..
adei. terbalik

XD

haha~ cane nak join ni? nak kena buat apa? belanja yang kat bawah ni boleh ke?

boleh?

sebenarnya nak cakap ni kat encik ady.tapi risau pula encik ady suka.wahaha~ =p

erinn kechiik said...

abg ady lah belanje kitorang hahahaaa

nora amila ghazali said...

terbaiklah,,, dia buat segment belanja dia.. hahha....

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

uikk...pemenang pula kena belanja ady mkn?hahaha.

leh jek.klu LM sure belanja ady mkn nasi mandi

~...AmALinA....~ said...

hoh???

risa said...

ayarkkkk...nak banje makan camne eh
kalo kami2 yg pompuan ni memang kena banje lelaki ke? ekekeke
meh akak banje meh...kite makan bawah pokok teh..mau?

en solo said...

macamane nak join segmen nie ?

Inche Vampire said...

jom. blanja maggi 7e .. haha..

HeziqaMushadadLee said...

ish!tak aci ahh camtuu..

b a m b a m ' s said...

aku belanja gulai lempap lauk kenduri kawen abg aku ari tuh je lar.. nak??nak??nak????

cahaya said...

kira wany dah masuk la segmen nie..hahha