Sunah Suka Sakura dot com

Friday, May 27, 2011

[ Video + Gambar ] Persiapan Extreme Challenger. Makin Tough!!!

Esok , 28hb May 2011.. Aku akan menyertai satu extreme challenger yang dianjurkan oleh satu badan.. So persediaaan harus aku lakukan .. almaklumlah dah lama tak sukan, so stamina mybe berkurang.. Ambik kesempatan yang ada petang tadi untuk melakukan sedikit regangan.. Jogging sekitar dataran Taman One Utama... Alhamdulillah.. Rasa lebih ringan badan neh lepas buat aktiviti petang tadi :) 

Bersedia untuk berlari.. Sape yang jadi mangsa ambil gambar kali ini? sedangkan aku sorang-sorang jer jogging...


Belakang tu One U... Kat sini la jadi port aku tiap kali nak jogging.

Habis air neh aku minum.. Haus....


Lari sampai kasut koyak.. Wahhh.. Bahaya neh


video
Kalau korang tengok video ni, korang akan rasa macam korang lak tengah jogging :P


Kepada semua kawan-kawan, doakan moga esok Ady akan berjaya merangkul kejuaraan eh.. Hehehehhehe...



6 comments:

Erin Azizan said...

selamat berjogging!

Faizal Fredley said...

gd luck ady....

forever love said...

good luck abg ady

tomatokering :) said...

kemain semangat lagi ek ! :P

udin said...

gud luck bro!!!

aDisH.sHidA said...

fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh mcm dok lari setempat je shida rasa,,(sebab dok atas kerusi) hehehee....