Sunah Suka Sakura dot com

Wednesday, June 1, 2011

100045?

Terlajak Print Screen. Cadang nak print screen time 100000

Alhamdulillah, akhirnya sampai gak angka yang dinanti-nanti.. Tapi tak sempat nak print screen la plak.. Terlajak lak 45 kat hujung tu .. Heheheehe

Apa pun kalau takde korg semua yang sudi singgah, takkan muncul angka itu.. Mungkin jumlahnya agak kecil jika dibandingkan dengan orang lain.. Namun ini sudah cukup buat Ady rasa dihargai...

Tanpa anda semua, angka ini takkan muncul :) Harap anda semua masih sudi singgah lepas ni. Mana tau anda akan tolong dapat angka satu juta lak lepas neh..hehehehehe

TERIMA KASIH semua!!!! sayang semua!! thanks sebab sudi singgah blog Ady neh.. dan mencapai angka sebanyak ini... Terharu...




12 comments:

bibirmerah said...

Tahniah bro!!! keep it up!! :D

Along Usop said...

umang aih.. banyak ea lak aih....

limo kali den punyo dah haa!!!

tahniah bro!!>. :)

kakzana said...

tahniah la ye, takde hadiah ke? hehe...saje gurau pepagi ni.

mynameismy said...

sama2..;D

mas saari said...

wah!! tahniah..
semoga terus maju jaya!

qasehraihan said...

wowww..tahniah ady..

hai lama xdatang cni..sori..
bz kejar penghutang xbayar utang..

tau sapa penghutang tu??

http://qasehraihan.blogspot.com/2011/06/entry-panas-hati-pendekar-berkuda.html

fRaMe+LenSeS said...

tahniah abg ady. :) keep up the gud werk. :)

Sunah Mohammad said...

saya rasa terkagum.... bukan sebab angka tu... tapi... sebab takde typo dalam entri ni... tahniah!

dan tahniah jugak untuk angka tu~ moga terus diberi ilham untuk menulis...ameen...

Semut Senyum said...

wow! hebat... tahniah ye bro.... =) truskan usaha... =)

Dim Benihana said...

sama2 ady...keke

Miss Ran said...

ape lagi

open table la=P

NURUL AINI NORAZMAN said...

wah,.bnyk tuh ady,.tahniah,.=)