Sunah Suka Sakura dot com

Friday, June 10, 2011

Bawang Ini Perlukan Kasih Sayang Anda...

Mintak tolong kawan-kawan... Kita jenis yang suke tolong kawan kan?? Mintak tolong undi kawan Ady dengan bawangnya kat  ---> SINI 

Aida Bambam Dan Bawangnya

Sekali jer vote..Itu sudah mencukupi... Apa kata kita sama-sama tolong kawan Ady kali ini?? Nanti time anda...mungkin ada yang akan sudi tolong gak.... PLEASEEEEEEEE......




10 comments:

b a m b a m ' s said...

kalau aku buat mata kucing tuh..bertambha tak vote aku?hahahah..


mokacehhhhhhhhhhhhhhhhh~!! =*

solomolo said...

konfom bertambah Cik Bam !!!~

mynameismy said...

kahkah...
muka kucin tu mcm muke cik bambam la..;D

mas saari said...

comelnya cik bambam...
nanti kita undi!

ejulz said...

kucing tu nak pegang bawang mcm cik bambams jugak.. haHa

Rozuan Ismail said...

haha.CB!serang ady!!hoho

naz & sya said...

ouh ok!

Sunah Mohammad said...

ni ke entrinye? maap...baru balik... T_T

Miss Ran said...

suda undi bawang

Umar Faruq said...

suruh dia buat mata mcm kucing tu, baru aku undi.. kah3..