Sunah Suka Sakura dot com

Friday, June 3, 2011

Die Datang Opis Aku... Aku Malu-Malu...

Aku antara salah sorang peminat penyanyi cilik ini.. Baru.. Suke dengan gitar... Suke dengan suara die.. Hehheehehhe

Tadi ade nak gi jumpe bos aku jap.. Sekali die nie ada untuk chat dengan peminat-peminat die secara langsung.. Hehehheeheh... Tak banyak benda yang aku dapat ikuti tadi.. Ade keje.. So, aku terus bukak youtube dan layan  lagu die berkali-kali..hehehehehhe....

Najwa Latif - Si Gadis Youtube




18 comments:

Isteri Encek Bard said...

sedap lagu nie, baru dengar

oh nudra said...

member gtau gak tadi dia dtg gua utk starchat. tp byk kje kt MIS T_T

mizzkechique said...

comel..

BRO_MONDAY said...

bro adybudika : terbaik...yu sangat beruntong!!! koh koh koh tapi sayam sekali kat opis ni video kena block!! x leh nak klik attachment yu tu...adesss...

Miss Ran said...

cinta blog takde? comel lagu ni

meaw said...

acececey, keje kat tb3 mang senang nak jumpa,tb3 eh?lupa2,hehehe.... ish kalau onie la,suh dia nyanyi depan onie,auwwwww...

diana said...

pertama kali ni dengar lagu ni...:p

BRO_MONDAY said...

bro adybudika : ai tengah layan video ni lagu bruno mars kat member punye PC..dia pakai brokbeng!!! koh koh koh

najwa's said...

nape tak amek gambar ngn dia? ;p

risa said...

boleh tahan jugak

NURUL AINI NORAZMAN said...

sedap jgk lagu dia ea,.

Rozuan Ismail said...

wan dah banyak kali dengar lagu ni.mula kenal dia pon masa awal tahun ni.memang najwa latif ada bakat =)

HeziqaMushadadLee said...

TERBAEK!

maszmadi said...

so sweet

mushroom said...

budak tuh comel gila bila dia senyum

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

sedap juga..

efa nur said...

jeless laa..hikhik :D

comel jew NL..like :)

eddy syrol said...

tgk najwa teringat member nama farhi...kazen katenyer