Sunah Suka Sakura dot com

Tuesday, June 14, 2011

Jangan Pernah Kau Cuba Untuk Berubah... Ku Relakan Yang Indah Dalam Hatinya...

Apa yang kita cari dalam sesuatu perhubungan? Tentunya keikhlasan dan jua ketenangan dalam menjalin sesuatu perhubungan itu... Apa yang Ady nak kata sini takde la berjela-jela... Namun sedikit dari otak yang tengah tak betul sikit neh....

Andai kata derita ini bisa membahagiakanmu.... Aku rela berdepan dengan berjuta penderitaan.. Demi melihat dirimu BAHAGIA...

Yang pasti... Aku akan sentiasa ikhlas walaupun dalam penderitaan... Melihat dirimu bahagia sudah cukup untuk aku yang sentiasa mahukan yang terbaik untuk dirimu... Cuma satu pintaku.... JANGAN PERNAH BERUBAH....





9 comments:

Miss Ran said...

serius sedih

ady entry kat blog tu bce la errr

Sunah Sakura said...

abang....

~Kirin Selama Perak~ said...

awat ni ady?

[k]o{q}i[n] said...

jgn panik2... benda2 mcm ni kena bwk bersabar..

KuNanGKuNanG said...

biarkan waktu teruslah berputar..mencintai kamu penuh rasa sabar, mesti sakit hati ini kau tiggalkan, kuikhlas tuk bertahan...huhu..

✿ boonga_kecik ✿ said...

suka gila lagu tue. bes sgt. xjemu dgar.


Aku ikut jer apa abang ben suruh...

Double N said...

suka ayat tu.. sama la.. biarkan diri kita sakit.. asalkan dia gembira... sob sob sob.



9 Novel terbaru terpakai KakiNovel untuk dijual.. Cepat!!!

HeziqaMushadadLee said...

abg ady!nape nih???

JIJI YU said...

huk aloh..ady..soli2..ekeke..jgn marah aku ek..