Sunah Suka Sakura dot com

Tuesday, June 7, 2011

Konsert Final AF 9 Depan Masjid?? Waraskah Production AF ?

Lihat gambar diatas, nampak kan masjid kat belakang tu???

Dunia hampir kiamat neh.. Apa punya production.??. agak-agak la nak buat konsert ape sekalipun.. Takkan tak tau nak hormat kesucian islam kot???  Ker diorang nak buat pertandinagn ngaji Quran kat Konsert akhir ini??  Kelainan la katakan... Banyak2 tempat yang sesuai kat K.L ni..depan masjid gak kan diorg pilih.. Moga  petunjuk diberikan pada semua yang terlibat.. Aminnnnnn

BALA2...

Apa Kata Anda???


* thanks kat rohaizol atas sumber gambar



26 comments:

HeziqaMushadadLee said...

Ya Allah!nak suruh jadi isu jugak ke?dah takde tempat laen ke?

eyjalukman said...

eeee,npa buat dpan masjid ?
mana boleh cmtu .

akmalhilmi said...

no komen
they have their own head
but they wont use it
hyuhuh

c-tea said...

wah..bale ni.bale....ni memang tempah maut lah af...ha, kang kecoh kang kat dunia blog ni.silap2 jadi macam si gambit.hari ni radio dengan cerita die je.apa taknya, tidak hormat agama islam

Rozuan Ismail said...

buatlah nak buat konsert tapi janganlah dekat masjid.takutlah bala nanti

~Kirin Selama Perak~ said...

watdapak???!!!
da gila ka??!
adess!

efa nur said...

isshh...tak patut betul laa dorg nie..huhu
apa laa nk jadi...

Blog Efa Nur :)

normala_ali said...

nonsense jia la.. gila ke apa nk wat dpan masjid... ishk3..

Miss Ran said...

hurrrrrrrrrrrrrrmmmmmmmmmmmmmmmm

spye sng org g msjid

sdgkn wat perkahwinan dkt dwn masjid pun tak boleh pasang lagu selain nasyid..inikan pulak tmpat nk buat kegiatan lagha

@taufiqhelios said...

gile nak mampos la penganjur nih..dah jahil sangat ke hape

Nay said...

memang tak layan dah af .. TERUK gila ar ..

not irene said...

masjid ke bangunan kat jalan duta tu? Martrade ke hape?

b a m b a m ' s said...

uishhh..tak teragak2!! dataran kat putrajaya tuh kan melambak2!!gempa bumi baru tau..errrr...

zarulfarhana said...

ish ya ka...
napa jd cm tue....

♥ Princess ♥ said...

bila halal dan haram dah bercampur, dan bila masjid dibina hanya untk dibangga2kan...

dunia akhir zaman..

mynameismy said...

mesjid mana ni ady?

cik panadol said...

AF ni tak penahnye senonoh!

pena rozie said...

Aik... Tak de tempat lain ke??

**::CIKNUURUL::** said...

mmg final AF ke nk buat tu abg ady?,.ke event lain?tp klu btol la,mntak tlg hrmat tmpt ibadat kita,.

kodokecik™ said...

kita yang tengok ney pom rasa bersalah habes...adehhh

tia @ Ini Kisah Tia said...

bertentangan ? huish biar betul .. dapat persetujuan semua pihak ke ni ?

http://inikisahtia.blogspot.com/2011/06/perasaan-dapat-update-lebih-3-kali.html

qasehraihan said...

katakan ianya hanya gurauan...bio benar??!!!

Anonymous said...

bodoh sgt la... tlg la ubah...
camne leh lulus ni...
sangat2 mencemar kesucian islam!

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

dah tak cukup tanah ke?

mas saari said...

biar betul...tak patutlah camtu!

AL AZRUL said...

salam... sya slalu jgk solat d masjid besi, tk pun masjid putrajaya.... jrak masjid besi (d dlm gmbar d atas) sbnrnya agak jauh sdikit dgn tapak dataran, masjid besi lebih dkat jrknya dgn dataran tapak pertanian.... apa yg sya thu, sebelum2 ini, pernah 2-3 konsert d buat berdekatan dgn masjid besi, konsert WOW Festival, Konsert himpunan sejuta belia dan termasuk af ini.... dahsyat kan.... jumlah yg pergi bersolat d situ agak kurang, jika dbndingkan jumlah yg berknjung ke konsert2 trsebut, masjid seolah-olah perhiasan / tmpt untuk bergmbar... sedih jgk... :-(( ...cba la berkunjung ke sini...