Sunah Suka Sakura dot com

Tuesday, June 7, 2011

Nantikan Ady Budika Menghiasi TV Anda Setiap Hari...

Kenapa pelik sangat posenya tu!!!!!

Kenapa pakai dan pose macam ini??? Dan kenapa scene seperti ini berkemungkinan masuk TV??? Nantikan di 8TV tidak lama lagi.... Kalau scene ni lepas lembaga penapisan, anda akan melihat Ady dikaca tv setiap hari... Hehehehehe




16 comments:

i'm ezza haniza said...

wowwwwwww

Isteri Encek Bard said...

Waaaaaa retis.... glamer ady.... tak sabo nk tgk nie

efa nur said...

malatop laa abg ady skg....femes am0s..hehe :D

Blog Efa Nur :)

shida anwar said...

tutup tv..hahaha..

missina said...

apa kes ni,,habaq mai,,hehe

Miss Ran said...

serius tak sbr..sile kua tb..boleh nk skodeng pp gemok tu

NURUL AINI NORAZMAN said...

untunglah dpt msok tv,.hehe
aini msok tv jap g tak leh kua da,.=p

mas saari said...

fofular lah lepas ni...hehehehe

HeziqaMushadadLee said...

wow!

Sunah Mohammad said...

tak tido lagi ke?

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

wahh bila dah femes jgn lupa msk blog LM ye ady

Pak Syahot said...

nmpk bro ady dgn baki kt ctu..program apekah???trtnye2...hihi

qasehraihan said...

wah retiss..haha

kiera'sakura said...

wahhhhhhhh

Anonymous said...

teruja...ady jadi pelakon atau pengacara tv

Akulah Pak Lan said...

Hahah antara benefit kerja kat stesen penyiaran