Sunah Suka Sakura dot com

Wednesday, June 29, 2011

Setiba di persimpangan... Langkah kita tak lagi sehaluan...

video
Thanks kat yang sudi menyumbangkan suara...
Kene dengar banyak-banyak kali baru leh jatuh cinta kot.. 
Ahahahahahaa... So sila dengar banyak-banyak kali!!!

Setiba di persimpangan,
Langkah kita tak lagi sehaluan
Bermula di saat itu
Tidak senada irama dan lagu

Begitu hidup ini
Tiada yang abadi
Yang patah tumbuh
Yang hilang berganti

Kau telah jauh, jauh dariku
Tiada ruang di hati buatmu
Namun harusku akui
Ada ketika di minda kau menjelma kembali

Sekali segala ada
Ada rindu yang datang tiba2
Tak mungkin kerana sayang
Cuma terganggu oleh perasaan

Begitu hidup ini
Tiada yang abadi
Yang patah tumbuh
Yang hilang berganti

Alyah - Tak Mungkin Kerna Sayang



23 comments:

suhaila-ab said...

huih...kena dgr cukup patploh kali ni..

solomolo said...

sedap !~

Rozuan Ismail said...

suara ady ke ni?best.

☀ Izzaty Hedry☀ said...

wow!.. tergoda zaty dgaq...mesti sis sunah suka dgq abg ady nynyi nie..^.^

Iffah Afeefah said...

erm persimpangan bisa menemukan semula

walaupun tak sependapat tp haluan tetap sme

~..Lesung Batu..~ said...

weeewitttt abg nyanyi lahhh~ =)

cikSukaSuki@AL said...

wowwwww abg ady. gila ahhh :)

::blog anak jawer:: said...

serius best... suara sape ni... boleh buat album ni...hehe

-Yok mampir diluk = perkhidmatan sewa kereta sekitar kuala lumpur......


-Yok mampir diluk = wordless Wednesday#4...kg orang asli...

TeAqArH said...

wow o wow.^_^

NURUL AINI NORAZMAN said...

sore sapakah ini??

Ummi said...

Salam Ady, apa khabar? Lama x nampak dan x dgr citer....sihat ke? Amboiiihh dah lagu tiba di persimpangan pulak...simpang dua ke simpang empat Ady? Susah buat pilihan ke...hehe

Sunah Sakura said...

niceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

ahahahaha..nyanyi sdiri takde infringement..lagi sentimental dari hati ady

aDisH.sHidA said...

ring tone hp shida....

efa said...

waah sore abg ady ka??sedap2

hawiz said...

best gak..

niena shopping2u said...

sangat-sangat-sangat suka lagu ni ^__^

siti kektus said...

fewiit~

abg ady punya suara ke ni? ;)

efa nur said...

bestnye...sedap dengar...hihihi :D

Sis-Lin said...

Ady...nnti jumpa ko kita gi karok sama2 ehhhhhhhh....sedap sore ko.. :)

Citarasa Rinduan said...

ayu nak tumpang karok gak...

sis lin, bagi ayu nyanyi duet dgn ady dahulu ya,,,

hahhaha

Cik Eka said...

nak dengar pat ploh lapan kali...hahaha

bersama kak Es said...

SEDAPPPP...
macam cake choc ORANGE !!!!!