Sunah Suka Sakura dot com

Sunday, June 19, 2011

Tak Sempat Kasi Dia Belek Anu Tapi Upah Dapat...

Kedatangannya dari Johor memang dah lama aku nantikan... So memang sengaja taknak tido lepas balik keje jam 4pagi tadi.. Berjaga.. Namun... Mata kalah jua.. terlelap jugak dua jam.. Dapat sms ajak dating seperti dibawah :

Encik Sabar nampak entri ni mampos aku kene bakar...

Ok... ok... Aku keluar janji dengan Sis Lin ... Aku cadang nak kluar n ajak Sis Lin makan.. Alang-alang die dah turun K.L... Pertama kali jumpe kat Sedenak dulu tak sempat borak lama.. So inilah masa aku nak curi borak dengan lebih lanjut...

Dalam pukul 10 aku keluar rumah... Nak cari Taman Damansara Damai, Damansara Damai tu aku tau.. Kalau taman.. aku tak tau.. So dah sampai kat Damansara Damai, aku cuma ikot kata hati.. (merempit keyh ) Hati aku kata, lebih baik aku gi tunggu kat MCD, Tup tup..Sis Lin call... Kannnnn aku dah kata... Die kat MCD... Hati aku dan dia nie macam ada hubungan yang rapat lak... Samapi2 nak park, ehhhh..macam ada group pengantin baju purple la... Errr.... hah??? rupanya group tu group kompang Sis Lin... Grrr... I tot die datang dengan Enchek Sabar jer... Sekali angkat rombongan ko... Tah berape biji kete tah.. Yang pasti ramai blogger yang terlibat keyh.. Ada Encik Kasawari gak!!! 

So Sis Lin dengan gaya penuh yakinnya menjerit nama aku... Err...aku masih terkedu dengan ramainya rombongan.. Malu tau... Ahahahahah..Sebenrnya ini adalah rombongan pertunangan salah seorang dari kumpulan Sis Lin.. Dalam keadaan blur... plan nak belanje Sis Lin makan terbantut... Jumpe Dalam 15 minit jer..borak kejap jer.. then diorg sambung perjalanan.. Huhuhuhuhu.. Tapi Sis Lin ada kasi hadiah kat aku.. Korang-korang jangan jeles!!!!

Sempat ambik gambar bersama Sis Lin, anaknya... dannnn... hadiah..

Lepas tu aku pun balik rumah, melopong nkooo bukak hadiah aku!!! Satunya adalah tabung froogy yang amat comel... dan satu lagi... Errr.... AKU SUKA SANGAT-SANGAT!!!! Adalah :

Tengok... Pinggan ni macam pinggan Mat Gebu punya keyh!!!

Lepas ni kalau masak, aku dah ada la pinggan baru untuk disatukan.. Hehehehehe... Thanks Sis Lin... Ada masa nanti ko datang lagi k... Sebab ko lom belek "anu" yang sering diperkatakan itu.. Kan ko cakap ko nak sentuh hari tu.. Tapi.. Tadi aku nampak Encik Kasawari punya anu pun macam aku punya jer.. So ko sentuh la dulu die punya k... Tadi aku bawak dalam beg... tapi bila faktor masa dan ramainya orang.. Aku jadi malu nak dedahkan anu aku tu.. Apa pun thanks hadiah!!!! Hadiah hari bapa yang sungguh bermakna :)


*Anu yang dimaksudkan adalah DSLR yang baru aku beli..hehehehe..kene letak nota kaki ni..kang orang cakap aku suke lucah-lucah lak... Ngeeeeeee



20 comments:

el-janna said...

ngaaa anu? sentuh? ngahhaha ^^

mish nadeya said...

wahh ! . untglah :))

::anak jawer:: said...

hahaha..tajuk bikin kontroversi la bro...

Rozuan Ismail said...

tajuk nk gempak je.huhu

aDisH.sHidA said...

SYOK LA DEPA KAN..HUHUHU...ADA TYPO KIHKIHKIH

AdyBudika said...

aahhaahahahahah..takotnya menunggu respond sis lin..kang mampos ady kene maki hamun..ahahaha

Jalut said...

tak wajar tak wajar...huhuhu

Zulfikar Hazri said...

perrghhh belum jd bapa dah dapat hadiah...


perghhh main usik2 anu? tengok2 anu???

aiyokkk.. aku tak baca nota kaki.. aiyookkkk

[k]o{q}i[n] said...

bila la dpt main ngan anu dia tu.. muahahahahaha

mas saari said...

untunglah dpt hadiah pinggan cantik..

fairuz alwani said...

hahahaha. nasib baik ade nota kaki.

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

pergh..ada hadiah lak tu...meh la turun johor lak ady,leh gath ramai2.

tamlegend said...

http://tamhikayat.blogspot.com/2011/06/niat.html




ada cerita pasal ko dlm entry ni ady...kalo prihatin sila baca n kalo ada simpan lagi aku pnya masterpiece, tolong pulangkan balik...

::anak jawer:: said...

eh...ade nota kaki ke...baru perasan...abis dah terfikir bukan2 tadi..hehe

-Yok mampir diluk = serangan tikus makin menjadi...

Sis-Lin said...

Thankx Ady..sanggup ko merempait dtg jumpa Sis..he he he
Tak sia2 naa dr jauh angkut brg ko naik bas, akhirnya niat dn hajat dpt di sampaikan...he he he..

Takpe lain kali kita makan sambil pegang dan belek 'anu' ko...
Ada rezki sok aku bg ko 'katak' besar!!! he he he he

Aku harap ko suka hadih tu..lepas ni klu masak2 tu, guna pinggan tu bt display ok... :)

Along Usop said...

whooaaa... orang tu dah ade belalai kontot!!!!

perhhgg...

lepas ni nak shoot roger2 la keyh!!... pfftt!!...


*belalai kontot + DSLR laaa..

tamlegend said...

aku dah jenuh cari kat entry ko...ngantuk jadinya...takde 1puny mcm aku pnya masterpiece...tolong aku carikan...

Mat Gebu said...

hAHAHA, AKU TAK KIRA..AKU NAK JUGA BELEK DAN PEGANG "ANU" KOO TU ADY...PINJAM YEAA..NAK BUAT MAIN2 NANTI...HAHAHAHHA....PENGGGSANNN >_<

tamlegend said...

Sory2...komen bnyi mcm ganas...bukanm nak cari gado...

aDisH.sHidA said...

dah tengok ANU ady tu.....tp x pegang pun..