Sunah Suka Sakura dot com

Thursday, June 16, 2011

WOW!!!!!! Biar Benar Rancangan Ini Akan Disiarkan Kembali di Kaca TV ???

Rancangan apa??? Sila Klik kat gambar dibawah untuk melihat dengan lebih jelas!!!

Ady paling suka SINARAN PASSPORT KEGEMILANGAN!!!



11 comments:

~Kirin Selama Perak~ said...

wah !
biar btol..
mau aku beli tv letak kat umah swa ni.
muahahhahaa

Zulfikar Hazri said...

nak masuk Sinaran la.. Ady jd pak lawak.. aku jd penyanyi.. wahahaha

Sunah Sakura said...

senario...

Miss Ran said...

igt lagi

ghau ghau bau die wakaka

fRaMe+LenSeS said...

wowwww,, ai like.. lama punya cerita.. wiwitttt

suhaili sarif said...

suka sinaran
satu2nya program realiti yg sye follow dr 1st season smp season finale.hehe

Gen2Merah said...

wah, betul2 mengimbau kenangan lama lah bila sebut Sinaran Paspot Kegemilangan ni.. suka tgok realiti TV yang mula2 paling top dulu tu..
Salam ukhuwah salam kunjung mengunjung ya (",)

tia @ Ini Kisah Tia said...

yeahhhh ! sinaran passport kegemilangan :)

b a m b a m ' s said...

angka2 xde ek??!

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

semua rancangan yg menarik ni dan terkenal masa dulu2..

masa GKSB kecik2 lg hehe

::contengan hati::)) said...

sinaran pasport kegemilangan tu best,, masa tengok dulu yart kecik-cik lagi masi sekolah lagi hehe suka suke ;)