Sunah Suka Sakura dot com

Thursday, August 18, 2011

Apa Kaitan Ady Budika, K.L Sentral, RedBox Sogo, Jalan T.A.R

K.L Sentral
Dari sesuatu tempat... Otak masih tak berada pada keadaan yang stabil... Mengambil keputusan untuk menuju ke K.L Sentral dengan serabut kat otak... Tetibe dapat panggilan dari Zulmat yang pernah masakkan aku masak lemak.. Macam tau-tau jer die ni yang aku tengah serabut.. Die cuti.. so ajak lepak sambil tunggu waktu berbuka... Huhuhhuhu....

Kawan aku yang sorang nie sanggup lak datang ambik kat K.L Sentral... So terus menuju ke destinasi untuk berbuka... Jalan jammed yang amat la plak.. Booking jam 6petang.. Tapi dalam jam 6.30 sampai RedBox Sogo...
Tersekat dalam kesesakan lalu lintas lebih kurang sejam lebih

RedBox Sogo
Sampai kat sini dengan Zulmat dan juga Allan... Dua orang kawan aku yang mula2 aku tak tau macam mana suara diorg dalam bidang nyanyian... So terus la masuk kotak merah itu untuk menguji vokal masing-masing.. Aku lak macam biasa la.. Pegi untuk makan jer.. ahahah..tunggu nak berbuka disitu...

Kawan-kawan yang sudi temankan aku

So Zulmat buat lagu pembukaan ... Grrrr...Kenapa aku jadi kelu?? tak terkata... Best lak dengar lagu pembukaan.. Kebetulan je kot no? :P So aku dengan sabar menantikan Allan lak nyanyi... Grrr... sedapnya!! wow!! errrr... Dan kini giliran Zulmat kembali.. Dem!!!! sangat sedap la suara diorg berdua... Errrr jadi kenyang lak..ahahahaah.. Lagi dan lagi lagu..Pelbagai genre.. Ahahaahhaha....

Aksi bertenaga Zulmat.. Grrr

Pukul 7malam.. Sharp!!! aku berlari pecut 100meter menuju ke ruang makan!!! Ape lagi!! ambik makanan la.. semuanya aku ambik dalam 6 pinggan makanan.. Grrr.. saya tegaskan sekali lagi disini.. 6pinggan!!! tak cukup keyh!! Dan makanan-makanan yang menjadi pilihan hati adalah seperti dibawah...












Lebih kurang jam 9.30 malam baru habis melalak.. Rasa tak puas lak dengar diorg menyanyi.. Paling suke Zulmat nyanyi lagu Kisah hati dan Allan nyanyi lagu Hafiz Af.. Hhehheeheh..Cadang nak upload.. Tapi internet lembap lak... Tutun parking.. Mak oiiiii... Jamed gler.. So ambik keputusan untuk keluar pusing-pusing kat Jalan TAR.. Alang-alang sogo kan berhadapan dengan Jalan TAR..

Aku pun ambik pluang menyanyi k..Ahahaha

Jalan TAR (Tunku Abdul Rahman)
Alang-alang dalam parking pun leh jammed, so terus ambik peluang untuk pusing-pusing sekitar jalan TAR... Leh gak tengok-tengok baju raya.. Almaklumlah baju raya lom beli.. Hhuuhhuhuhu... Bila keluar dari Sogo tu.. Baru perasan yang hari baru lepas hujan.. adakah kerana terlalu terharu mendengar nyanyi kami? errrr... 

Jalan-jalan sekitar Jalan TAR

Orang lain sibuk membeli barang.. Zulmat sibuk memerhatikan orang :P Larikkk

"kalo aku pakai baju merah untuk raya tahun nie macam gempak jer"berkata didalam hati

Pusing lebih kurang sejam lebih gak la... Tengok-tengok jer.. lom beli..tunggu last minit...gerenti diorg lelong kaw-kaw punya.. Errr... tapi... tapi...nanti yang tinggal tu mesti yang tak banyak pilihan... errrr.. So minggu depan nak kene gi lagi la..huuuhuhuhuhuh....

Selesai tu terus nak balik rumah.. Errrr... diorg berdua hantar aku balik sampai pintu lift... Terharu lak.. Thanks both of u...

Malam yang sangat enjoy.. Terlupa kejap masalah.. Huhuhuhhu




7 comments:

Sunah Sakura said...

:)

[k]o{q}i[n] said...

wahhh....

syirah rasid said...

ha~~~~~~~~~~~~~

beli je la wana merah! sama tema cm sy! hahahaha

Mat Gebu said...

Sapa nya menu mi hoon berulamkan siput sedut...pitammmm >_<

Iffah Afeefah said...

erm kalau nk nynyi jgn memalu

lontarkan je

bestnye anta depan lift

Zulfikar Hazri said...

T__T jeles

Anonymous said...

Aduh..bpe calories suma