Sunah Suka Sakura dot com

Saturday, August 13, 2011

Bila Kawan Sudi Masakkan Masak Lemak Ayam - Lelaki k!!! sekali lagi tegaskan.. LELAKI!!!

Nyamannya bila kita inginkan makanan kegemaran kita terhidang wktu berbuka berada didepan mata... Lagi la bila kawan sendiri yang sudi masakkan.. Terharu pun ade neh!!! Huhuhuhuh.. Mulanya ingatkan die main2 jer nak masakkan masak lemak.. Alaaa...perangai samseng aka gangster.. manakan pula pandai masak kan... Sekali... Nah nko!!!! die betol2 masak... Siap delivery kerumah lagi.. Aduh... terharunya... Meh kita lihat siapa yang sudi masakkan itu dan macam mana rupa masakan kegemaran aku tu...

Ni la kawan aku tu.. Tengok muka macam tak percaya kan leh masak.. Grr... Ampon Zulmat!!! Serius respect ko beb... Lain kali leh masak kat aku lagi..

Ni lak masakannya... Rasa die meletop!!! sedap!!!

Pakej makan bersuap k!!! Ahahahahaha

So perempuan diluar sana... Takkan nak pandang saje kot? :P






15 comments:

Citarasa Rinduan said...

wah!!
mula samseng.. tapi hati baik hati.. tahniah zulmat,, siap bersuap dengan adik kak lagi..
jeles nie

PS; ady.. memang rezeki kamu kan..

mas saari said...

wahhhhh...luasnya nganga!
Mas memang respek dan kagumlah dgn lelaki pandai masak ni..

☀ Izzaty Hedry☀ said...

wah .. mcm best ja .

p/s :- merokok membahayakan kesihatan ..^.^

zikeryhassan said...

memang lelaki hebat memasak pon kan bro? hahaha

Mohd Khairi Khadzir said...

haha ada jgk pmpuan yg x reti masak kan (^___^)

aimie amalina said...

pehhhh
berbakat ni
jgn pndg luo aje..
tgk...pndai masak...heeee

~..Lesung Batu..~ said...

wah cam takcaye je..keh3~~
amboiiiiii kemain bersuappppp! nk jugakkk =O lalala

Mat Gebu said...

Kann...nampak je macam gengster kampung dusun, tapi cekap memasak..yeahhh i likeee!!!..ady, nkoo gengster siam kan....deq donn!!..haha...

Iffah Afeefah said...

gengster pon pandai msk

y pempuan ggt jari la

FaKArePa!n said...

bab makan bersuap tu y pelik cket.. heheh

udin said...

peh! cayala.. ni la org kata don't judge people by its cover.. hahaha..

eila said...

tukang masak tu bujang lg ker????hehe

Zulfikar Hazri said...

senyap2 je u tambah madu ye???

hantar ai balik rumah mak bapak ai!!!

cik pulau said...

berkali-kali tgk gamba..
betol ke laki..

nganga doploh saat..

mofabimono said...

suap2 manja,,,