Sunah Suka Sakura dot com

Tuesday, August 2, 2011

Masakan Ady Budika Di Hari Pertama Berbuka Puasa.

Berpuasa bersama keluarga di Kedah.. Jadi inilah waktunya nak tunjukkan bakat yang dipelajari dari Sifu Mat Gebu... Dah hasilnya adalah Donut dan Buger Malaysia seperti dibawah.. Resepinya pula boleh di ambil ---> DISINI ( tapi dulu tu donutnya tak jadi sangat.. hheheheheh)

Hehehehhe.. Buat kesekian kalinya....

Sebelum digoreng.. Buat banyak gak kali ni

Baru lepas digoreng


Siap tapaw untuk seorang adik blogger ---> INI

Nak tau rasa die sedap atau tak... Try tanye adik blogger tersebut k.. Hheheheheh





29 comments:

Sunah Sakura said...

KENAPA TAK NAMPAK APA2 NI???? KOSONG AJEEEE...

nabila azmi said...

waa..mengancam..sini nak jugak=)

Iffah Afeefah said...

sdp le tu


err nk tmpah la gni

Panggil aku Han said...

terliur plak....err +_+

aDisH.sHidA said...

entry apa nie haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......

0 je skrin nie...hahahaha..

salwaismail said...

tergugat!

~Kirin Selama Perak~ said...

cannot display for this screen.
TQ:)

abdullah gazali said...

wow ! it's looks delicious !!
nak !!

Mizs Nrsyikin said...

nak jugak :)

Sari Yusa Ibrahim said...

salute lah ady!

♥NuR SyAFiQah♥ said...

bagus la abg ady pandai masak..boleh buat calon suami ni...hehehe

laskar pelangi said...

terkedu!glurpppppp~

sangat terliur dengan kuih2 tu haaa..peveret tu burger malaysia..sedapnya..

mynameismy said...

wahhh rajinnye ady buat kuih!!!!

Jalut said...

nak sikit!!!!

normala_ali said...

wah sedapnya.. nak..!!! (^_^)

aimie amalina said...

pehh
cayalah boleh buat gini..
heheheheh!

cahaya wany said...

time kasih banyak2 abg ady....^_^


http://chayapengawal.blogspot.com/2011/08/hari-pertama-berbuka-dengan-masakan.html

Mat Gebu said...

Perghhh.....nangessssss okehh..

solomolo said...

dah tanya kt adik tu, tp dia cakap tak sedap...



***lariks***

AMMAR YASIR said...

Sedapnya..mintak sikit

saiazuan said...

uih sodap ni~ :D

tomatokering :) said...

hamboihhh kemain banyak makannn ;p

Isteri Encek Bard said...

waaaaaaaaaaaaa nak carik pau malaysia

Sis-Lin said...

Tabik springgggggggg kat ko la Ady..walaupun aku bercuti 4 hr..tp ko punya donut dan pau tu dlm mimpi aku sampai ke Pangkor sana...hahahaaaaaaaaaaaaaaaaa

zuwaidah said...

dasyattttt..kalah kak zu ni. ady org kedah rupenya

Nur_iman_hanna said...

nak jugak..waaaaa

mas saari said...

mabeleslah ady...memang terbaik1
bertuahlah bakal isteri ady nanti..

Oh Oeya said...

kelasss ko dekkk..

kompom ajaran tak sesat kalau CMG sifunya..

tahniah!

Mak followww nakkk :)

KuNanGKuNanG said...

1 aduna dapat 2 kuih..bijak2..wah siap tapaw tuk seseorang lg..ingatkan tuk sy td hahaha :p