Sunah Suka Sakura dot com

Wednesday, August 24, 2011

Sapa Yang Beghaya Kat Kedah... Jum Kita.....

Jum kita beraya sama-sama k.. Heheheheheheh.. Sape2 yang dok kat area utara tuh.. semua dijemput datang kat  teratak indah milik keluarga Ady k.. Beralamat di Kampung Kenanga , Jalan Kubur Panjang, Pokok Sena ... Alor Star Kedah...

Kesempatan ini nak ucapkan Selamat Hari Raya.. Maaf Zahir Dan Batin... Ampunkan salah silap.. Halalkan makan minum.. 

kad dari google jer.. takde macam org lain punya errrr




20 comments:

Jaa said...

saya beraya kt SP nanti...

selamat hari raya ady

Syarifah Nornazrah Al Yahya said...

slmt hari raya ye ady. smga bergembira bersama kga d kg :) naz beraya d perantauan je...sobsobs~

einz miszmessy said...

kawan einz owg kedah!!hehehe....einz tak pun~lalala...

☀ Izzaty Hedry☀ said...

eh2... jom3.. zaty rya kt loq staq ja..^.^

aDisH.sHidA said...

terjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

eva_evo said...

umah tok sha kt k.nerang leh singgah nt..abg ady,..nt mai raya umah naa..

mikro_kokus said...

InsyaALLAH....boleh masuk list neh heeee~

Scha Aryana said...

laa, duk kubur panjang je ka? dekat ja la.. sha dk naka ;)

nafizah md padzin said...
This comment has been removed by the author.
Sunah Sakura said...

orait...sedia je duit raya..

IBU GEBU said...

SELAMAT HARI RAYA adikku ADY... semoga dapat sampai kampung dgn selamat, dapat menambahkan lemak dengan jayanya dihari lebaran ini... ahahahaha, kakak juga menyusun 10 jari kalau kakak ada menyinggung perasaan ady dgn guraun2 & kata2 yg kakak sengaja atau tak...(kebanyakannya sengaja... hehe) macam yg kakak pernah cakap dululah kakak punya gurau mcmana kan.. tapi kakak tau awak pun gurau mcm tu jugak... ahahahaha, kantoi...
salam buat keluarga semua disana, jumpa lagi di FB lepas raya ok...

Anonymous said...

Mizs Nrsyikin
http://www.anakabah86.blogspot.com/

Jemput beraya di Taiping ye incik Ady :P

selamat hepi raya :)

Lizzie Yasmin said...

Balik utara.. tp pokok sena mcm jauh lar plak.. Aku Bandar Baru ja pun..

Niena Pengembara Ilahi said...

Salam Aidilfitri :)

anGah said...

saya saya.. aloq jangguih maii

zuwaidah said...

ady,mai singgah nanti di jitra.

athirah othman said...

saya.. saya...

meh beraya kat langkawi!!!!

FyzaLovato said...

nanti mai singgah kat muzium padi nah, haha :D

Azham Vosovic said...

orang Kedah rupanya heheheheh

nuargto said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf zahir dan Batin.. dan Selamat menyambut Hari Kemerdekaan yang ke 54.. ;)