Sunah Suka Sakura dot com

Sunday, August 14, 2011

Thanks Pada Yang Lukiskan Ini Untuk Ady... Nanges....



Sapa-sapa yang nak tolong huraikan apa yang tersirat dalam gambar ini??
Cer try reramai.....

* Ady nampak facebook jer kat belakang lukisan tu.. Errr... maksudnya melukis sambil berfacebook amat nyaman...kot....




12 comments:

Anonymous said...

Indah.. =)

aDisH.sHidA said...

x nampak rupa sunah pun...

Sunah Sakura said...

erkkkkk! sapekah yang melukis ini? hahaha~

~Kirin Selama Perak~ said...

muka sunah lepas wat plastic surgery ek?
wakakakaa

Cik Eka said...

tak pernah tgok muka kak sunah dekat2..hehehehe

Cik Eka said...

tak pernah tgok muka kak sunah dekat2..hehehehe

Sis-Lin said...

Erkkk ermmm apa kena mengena gambo pompuan atas tu dgn nama ko Ady? hahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......

**::CIKNUURUL::** said...

ayyookk,..xtauu sape yg lkis,.ehehe,..cun la makwe abg ady,.kihkihkih

cik pulau said...

entah2 abg ady lukis sendiri kot.. hahahaa

~..Lesung Batu..~ said...

err tak macam kak sunah pon...hihihi

Iffah Afeefah said...

bbr seksi

FaKArePa!n said...

Camtu rupanya muka Suah dengan Ady kalau dikartunkan.. hehe