Sunah Suka Sakura dot com

Friday, September 9, 2011

Tahniah Ben Ashaari, Thanks Mat Gebu

Tahniah Ben Ashaari yang dah mencapai ulang tahun blog yang kedua. Moga akan bertambah maju selepas ini.. Tahniah juga atas rezeki yang Allah berikan.. moga semunya selamat.. Doa dari aku sentiasa mengiringi kehidupan seharian ko sekeluarga Ben..

MAT!!!! Thanks sebab bagi aku makan sedap2 semalam... Jangan jeles k tengok makanan yang dihidangkan kat aku semalam :P Lain kali nak datang lagi.. Terlalu sedap makanan yang dihidangkan.. Siap leh tapaw balik.. grrr

Hidangan yang amat sedap

Ape tah nama.. Sambal jawa kot no..

Sambal telur

My Fav!! SUPERB!!! Masak Lemak Cili Padi

Ade Serawa Derian gak

Puding

Pastry

Kek Lapis

Bersama Mat Gebu..

Lepas ni sape lak nak serang rumah Mat Gebu???




17 comments:

BEN ASHAARI said...

setakat tahniah tak guna.. bawak mai aiskrim tengok !

aimie amalina said...

maaaakkkkk aiiiiiii
sedaaaaaapnyeeeee
hehehe
agak jeles disini
hehee

Sunah Sakura said...

tah...nak gak aiskrim stroberi!!!! opsss~

Sis-Lin said...

dasyatttttttt....
eskremm? aku nak juga!!!!!

Rozuan Ismail said...

memang sedap makanan tuh.amboi bergambar dengan trademark mat gebu ye

^^nu[dd]yra^^ said...

dasyat dasyat dasyat gambar2 itu....buat ku kelaparan di tengah malam...

~..Lesung Batu..~ said...

amboiiiiiiiiiiiiiiii!

Mat Gebu said...

LAWAAAANYAAA SET PINGGAN MANGKUK AKUUU......LALALALALALAAA...

Cik Sara said...

Sungguh menyelerakan~//

Qaseh Izana said...

sedap yea !!! hehehe :D

mas saari said...

bestnya...bilalah dapat jumpa PCM!

Ummi said...

Waaaaaaaaaaaaaaa...kejinya Ady..menyampah tengok semua makanan tu taauuuu... Terus rasa nak sakit mata dan hati...uwaaaaaa... Mat, set pinggan mangkuk ko tu mmg kelesss gilosss...! Kalau akak curi satu dua pun ko x perasan kan...kan...

Citarasa Rinduan said...

aduh..
ini entry sangat mengliurkan tekak sis...............

jujurnya seharian kak tak dapat nak BW.. bila kena tag dari ady,.. terus gagah pi blog kamu..

tahniah dik..
tahniah ben
tahniah CMG

Mohd Khairi Khadzir said...

wooooo..tu sambal goreng la... hehe... cntik, puding tu.... rugi plak x join1 haha

Eryati said...

wah..makanan sungguh menggoda

maszull said...

salam ....best nyer tengok lauk2 tu baru terasa lapar plak...:)

mazni md said said...

untunglah g open house... waaaa....nak jugak