Sunah Suka Sakura dot com

Sunday, October 9, 2011

Remy Ishak Backup Ady Budika (kembarnya)

Malas nak bebel banyak-banyak.. Baca sendiri rentetan perbualan kami k..

Saudari Sis Lin.. mulakan hujah..


Aku mengemukakan fakta


Sis Lin terpaksa bersetuju sebab yakin dengan fakta


Terus dibackup oleh Remy Ishak.

So mana-mana suara sumbang kat belakang tu aku dah tak pedulikan dah.. Sebab kembar aku sentiasa ada untuk backup diriku ini.. Sekian...


18 comments:

Sis-Lin said...

a'ah laaaaaaaa ye laaaaaaa....
hehehehehe......

Ye ye saya tauuuuuuuuuu :p

cintatulip said...

bahahaha.. adoi.. syok la 2!!

Wan Zulqhairi said...

kesian kat remy sebab kena paksa dan tak ikhlas... T__T.. hahaha

salwaismail said...

hahaha. siap backup lagi! :D

aimie amalina said...

hahahahaha
adehhhh
nak jugak jadi kembor remy ye

EYQASARA said...

hahaha..cayalah!

Tuan Cimot said...

hahahah...ada2..sipi2..kehkehkeh

cik yuz said...

adooiii..hahaha..yela..yela...now i'm admit with your statement :))))

JIJI YU said...

ko paksa remy ke bro

Cik Sara said...

hahaha..terbaikkkkk....

Cik Bambam said...

dia pon pandai menjaga hati jugak ekkk? piraaahhh~!! hahahahhaha

ezanoor said...

patutla asyik ulang alik melaka... sekampung dengan remy rupanya... hahhaa

Rozuan Ismail said...

wah, retis to be gittuw..

[k]o{q}i[n] said...

terboikk...

Eera Shera said...

terbaek la kembar

ain dzaya said...

ahh....
plezzla ady budika....
hahahahahahahaha

Rtp Farra Arisha said...

saling kontak dengan artis? hebatnya kmu.

SyafiQ aHaDin said...

pasni jumpa abg ady je lah. sama je ngan artis kan.