Sunah Suka Sakura dot com

Wednesday, October 5, 2011

Setuju Dengan Wardina Safiyyah Mengenai Hukum HUDUD..


Apa yang wardina katakan??

Jangan komen jika tiada ilmu :)


Apa kata artis kita mengenai HUDUD??

Klik kat gambar kalo nak zoom in :)
Gambar ambik dari blog puteri katek 




25 comments:

Rozuan Ismail said...

sangat setuju.lebih baik diam dari berkata-kata lebih lagi berkaitan dengan agama jika kita tiada ilmu

.*.WiE.*. said...

setuju.. lebih baik diam kalau tak tahu.. kalau bercakap pun hanya akan menyerlahkan kecetekkan ilmu kita..

cik pulau said...

setuju sangat..
yang penting kita paham dulu apa sebenarnya hudud ni..
ada cara perlaksanaannya..
hehhe

azrijohan said...

haishhhh

http://azrijohan.com

Mohd Khairi Khadzir said...

artis kn bnyk pengaruhnya kan... sbb tu la wartawan tnye pndangan artis... lgpun mereka ni dh berpengalaman, ade ilmu..tp xtaw la ilmu apa..HHAHAHA.. baik tnye para ulama' terus! kan senang.. dpt jawapan yg sahih..

Si GaJus!!!= said...

setuju!!!!! tuntut la ilmu sebelum berkata-kata... :)

aimie amalina said...

sokong sgt!
tak patot amik komen deme2 nihh
haiiiihhh

puteri rimba said...

setujuuuu...diam itu lebih baik kalau tak berilmu...jgn perbodohkan diri sendiri...

Sunah Sakura said...

tanda2 hampir kiamat adalah apabila hal2 agama diputuskan oleh orang yang kurang ahli tentangnya..

baru je sebut pasal ni lepas meeting tadi..

Eera Shera said...

betul tu.bagusla kak wardina ni

IBU GEBU said...

kejap lagi adalah artis yang pakat2 nak hentam wardina ni mcm isu "artis tak boleh jadi ikon dulu"...

Ameer said...

Lebih baik artis diam je kalau rasa diri mereka tak banyak ilmu. Jangan layan sangat soalan media yang boleh menjatuhkan maruah sendri bila bercakap soal agama... Kalau ilmu cetek.

AMMAR YASIR said...

Orang yang tak ada ilmu dan buat-buat ada ilmu tu lah yang gua paling benci..

IBU GEBU said...

kakak juga sependapat dengan awak ady...

http://ibugebu81080.blogspot.com/2011/10/wardina-tegur-artis-isu-hudud.html

norinaomar said...

Hmm..Wardina tegur perkara yang betul pun nanti mesti ramai-ramai pakat hentam balik.

mizzkechique said...

better diam dr beri ulasan.. bl dh beri ulasan, nmpk lak kebodohan memasing.. haishh..

Niena Pengembara Ilahi said...

betul kata Wardina tu.... hurm, tnya org yg tdak berilmu sama spt tanya sama pokok...

hukum hudud tu merupakan hukum Allah... sape yg menentang hukum Allah sama seperti menentangNya.. sudah diberi nafas secara percuma pn masih x bersyukur

Oh Oeya said...

:)

nurkaloi said...

wrtwan pun satu cer laa tnye org yg betul2 pakar kaann

mas saari said...

kalau tak tahu diam jelah kan, tak pun cakap jelah tak tahu nak komen apa!

~AmyLiana86~ said...

setuju dgn wardina...

cuci-suci said...

macam akuu . rilek jeee .. kan abg hnsem ??? hehehehe

Ameer said...

Sekadar berkongsi....

http://kopiolaici.blogspot.com/2011/10/nota-mudah-memahami-hukum-hudud.html

JIJI YU said...

apa2 pon..kita mesti ada ilmu kan2..tak semestinya dalam sesetengah part je..tambah2 kita yang laki2 ni..ehehe..abg ady..nak kawannnn

Anonymous said...

Artis,aduhai,wartawan ni pun bukan sekolah pun,mana blh tanya hudud sesuai ke tak,Allah ckp hudud sesuai sampai bila2.zaman apa pun sesuai.artis ckp kurang sesuai zaman sekarang,lu pikir la sendiri,naik dengar ckp sapa ,dah tutup ini cerita.lari akidah selamanya dalam neraka.