Ady Budika Di GaolFM Radio

Tak tau nak kata ape... Terkedu... Bila salah seorang Tukang Karot (pengganti panggilan DJ) untuk station Radio Online-GaolFM, menghubungi aku dan memberitahu ingin menjemput aku untuk di temuramah didalam salah satu segment bagi siaran radio berkenaan.. 

Sebenarnya jujurnya ketika TK (Tukang Karot) Che Mat menghubungi, aku belum pernah mendengar siaran radio berkenaan.. Namun apabila die menyatakan hasrat untuk menemuramah, aku terus membuat sedikit kajian mengenai radio online ini. Jadi aku terus menaip http://www.gaol.fm/ dah bermulalah pengembaraan baru aku kedunia Gaol. 

Untuk pertama kali aku dengar, wujud rasa close dengan TK yang sedang berceloteh.. Gayanya yang bersahaja buatkan aku terkekel2 gelak.. Penggunaaan bahasa yang agak panas buatkan aku rasa begitu telusnya perbualan yang sedang berlangsung.. Dan sejak hari itu (dah masuk hari ke3) aku dengar radio ini.. Lagu-lagu yang diputarkan juga tak bosan, dan kita sebagai pendengar boleh memilih lagu ape yang ingin didengar :)

Mengenai penampilan aku di Konti radio ini, nak tahu apa yang bakal di perkatakan?? Apa kata kita taip jer http://www.gaol.fm/ pada :

Tarikh : 13 Disember 2011
Hari : Selasa
Jam : 2.30 petang

So apa kata kita follow radio ini kat facebook----> Facebook Gaol  dan kita akan boleh mintak lagu etc kat facebook ini..  Just post jer kat wall.. Untuk sessi bersama aku nanti, kalo rasa nak mintak ape2.. nak tanya soalan.. nak suh menyanyi..heeheh.. nak suh menari.. post jer kat wall GaolFM k!!!

Ramai juga nama2 terkenal yang pernah ditemuramah oleh TK Gaol Fm ini, antaranya:

 Najwa Latif

Rozita Che Wan

 Noh dan Hujan

Adibah Nor

Dan ramai lagi  ....Ape lagi ko nak?? heheheheh.. Yang jadi tanda tanye... nape lak kali ini aku?? Grrrrrr... Walaupun radio online ini baru menapak selama 3 bulan, namun.. GEMPAKKK.. banyak dah masuk medium2 media seperti MELODI, Kosmo, RTM TV Program dan lain-lain.

Dan jangan lupa on GAOLFM esok jam 2.30ptg k!!!!!

Jum Like:

Inilah TK CheMat dan TK YUNA yang akan borak-borak dengan aku esok.. Errr... berdebarnya!!

Untuk memahami dengan lebih lanjut mengenai radio ini.. silalah ke:


Yang pasti salah satu benda yang akan diborakkan adalah mengenai BLOG!!!!! Rakan blogger meh meh meh dengar!!!!

AdyBudika Blog about lifestyle, food, travel and finance by Ady Budika. Any inquiries: mohd.soleh@yahoo.com

6 Comments

Previous Post Next Post