Sunah Suka Sakura dot com

Wednesday, December 21, 2011

Hyder Jamal, TK Che Mat, TK Yuna dan Ady Budika Akan Bergaol

Setelah kejadian hari itu berlaku... Kini GaolFM memanggil lagi seorang untuk digaoli di konti milik mereka. Kali ini insan yang bertuah itu adalah Hyder Jamal. Pada :

Tarikh : 21 January 2011
Hari : Rabu
Jam : 11 Pagi

Siapa Hyder Jamal? Untuk mengetahui dengan lebih lanjut pasal dia, bolehlah singgah di dua link dibawah :


Hyder Jamal

Kali ini kita dengar pula apa yang akan dibicarakan dan dipersoalkan oleh TK GaolFm ini kepada Ikon Lelaki Maskulin 2010/2011 ini. Macam mana nak dengar? Ok apa kata kita pakat-pakat :

Like Facebook GaolFM --->Facebook GaolFm
Bukak Webpage GaolFM --->GaolFM Webpage
Like Fanpage TK --->TK CheMat + TK YUNA

Dan untuk yang ingin berborak dan berkongsi maklumat ataupun mempunyai sebarang kemusykilan, boleh hubungi di talian  03.77318745..  Jadi apa kita kita dengar apa yang ingin dikongsi sebentar nanti di http://www.gaol.fm/.

TK Yuna dan TK Che Mat yang sentiasa dengan pelbagai soalan yang agak panas tapi berinformasi

*Errrr.. apa lak tugas Ady? Errrr.. saje nak singgah-singgah jenguk diorg..errr




3 comments:

[k]o{q}i[n] said...

diorang xnk panggil aku utk interview...?? muahahahaha..

koq...in.. apa ke susah nama dia ni..?? huhuhu

Sunah Sakura said...

eh baru perasan tarikh tu salah...kok ye pun nak hadiah besday sangat, takkan sampai dalam entri pun tersalah letak tarikh besday..hahahaha~

Anonymous said...

MeeoooooowwwWwwwwwww tak tegur pun