Sunah Suka Sakura dot com

Saturday, December 10, 2011

Minat Baru Ady Budika

Tertekan dengan pelbagai gelaran baru yang diberikan… Akhirnya aku ambik keputusan untuk mengurangkan apa yang patot dikurangkan kat badan aku ini…

Hari ni hari ke 3 di GYm… So aku harap aku akan lebih berdisplin lepas ni.. Dan harap gelaran buncit, gendut, dan lain2 itu berjaya aku kikis…

So kita lihat hasilnya selepas 3 bulan.. GULP!!! Ni aku upload gambar hari ketiga.. Ada sedikit perubahan jer :P... Ingat gambar dibawah ni k... Nantikan hasilnya!!!

DSC_0910
Garang lak.. Errrrr…

*Rupanya best sangat bila dah mula bersenam balik neh.. Rasa badan lebih segar . hehehheeh.. Jadi aku mula minat untuk selalu ke gym..hehhe


Mampos aku kene gelak dengan entri poyo macam neh!! Ahahahaha



8 comments:

zaMir said...

waaa...belum sebulan lagi nih...entah la ape jadi nnt...hulk kot..hahaha

laskar pelangi said...

Hik Hik Hik =)

cepat lah upload gambar sekarang..he3

Rozuan Ismail said...

wait n see.jaga makan tuh ye

Syafiq Ahadin said...

mana pegi janggut?

Lea Isnawi said...

takde la gendut buncit sgt pun.

cukup ttuff dh ni

Mohd Khairi Khadzir said...

good job! hehe ..xsabo nk tgk hasilnye hehe

hafiz hafizol said...

Haha.. taf la ko pasnie yer..

Scarlett O'Hara said...

Selamat bergym!