Sunah Suka Sakura dot com

Tuesday, January 3, 2012

Bisakah Hubungan Songsang Dipulihkan? - Vaksin Gay?

Selamat tahun baru masihi 2012, moga 2012 akan memberikan lebih kejayaan kepada kita semua. Seperti biasa, Halaqah minggu ini, dengan topik, SONGSANG. 

Adakah kita ada jalan penyelesaian bagi isu ini?


Sedikit sinopsis berkaitan topik- 
17 Mei 2008, Mahkamah Tinggi Los Angeles memutuskan perkahwinan adalah sah antara lelaki dengan lelaki. Isu sosial yang ganjil hubungan asmara antara lelaki dengan lelaki, diistilah sebagai Gay menular di negara ini. Dalam nuasa sejarah, hubungan sonsang ini telah dicipta diamalkan oleh kaum Nabi Luth a.s. Kita bertanya: Bolehkan golongan Gay ini dipulihkan atau tidak ?. Apakah Islam ada vaksinnya?. 


Bersama kita jayakan HALAQAH~Akar Tradisi Ilmu~ secara langsung :

Tempat :Studio C, Sri Pentas.
Tarikh :3 Jan 2012 
Hari : Selasa
Waktu : 10-11 mlm 
TV9


HALAQAH, Tak Tengok Rugi!

Info dari team HALAQAH:
Magazine-documentary, TV9
Primeworks Studios Sdn. Bhd
MEDIA PRIMA BERHAD



4 comments:

Syafiq Ahadin said...

tak dapat. tengok kat tonton je la.

sue-ab said...

InsyaAllah tgk..bila dipikir2kan balik nape yep jadi gitu..bukan kaum lelaki aje..yg permpuan sama perempuan pun ada jugak..mmg hal2 gini dah lama berlaku..tp nape kena pilih jalan macam ni..tak rasa rugi ke...

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

dpt tgk kt tv je.topik menarik, memang rugi tak tengok. =)

Asrul "iLham" Sany said...

rasanya dari merisaukan hal2 gay ni, lebih baik risaukan hal2 orang2 muslim yang tinggal solat, atau membantu pihak ibu2 tunggal yang miskin.

byk hal masalah yg perlu diberikan keutamaan, pendapat sy je le, jgn marah ye :D