Sunah Suka Sakura dot com

Friday, January 13, 2012

Menangis...

Sayang, bisakah kau lihat jauh ke dalam mataku,
yang tergambar betapa aku lemas dalam kesedihan,
lebih panas dari mentari yang menyala,
jangan biarkan insan yang mengasihimu ini menagis lagi...

Aku terlalu dambakanmu dan kamu terus membiarkan aku merinduimu,
aku seperti di penjara dipagari didalam dirimu,




18 comments:

Iffah Afeefah said...

mndalam

kata jiwa jrng kita dapat fahami

abg ady don't be sad

cikpjaz said...

knpe sedih semacam je abg ady?

zikeryhassan said...

alololo. sedihnya. untungla

Cik Rose Cute said...

kenapa cedih maksud lagu nie hihihi ke...ady tengah sedih...

Syafiq Ahadin said...

cry cry! lagu sunny hill baru pun best! :)

shera haifa said...

lagu yg best.. suka dgr.. bila dh dgr tu dop repeat je..

MaiRa QuEeN said...

chill la abg ady..huhuhuhu

hawiz said...

nape ni abg ady?

Anonymous said...

Hadooi..never ending story..1 day happy 2 days sad :(

AR-Mujahid said...

tak sangka AB minat pd lagu2 mcm ni

Entri Terbaru Saya:
Bagaimana Mahu Meningkatkan Keyakinan Diri

Nizam Ijam said...

sedey bebenor..hehe

Kisah Hati said...

jangan menangis lagi

~~zAnAfAhMi~~ said...

Sayu je.......akk join sama la, sedih jugak ni.

L said...

huhu.. lek r.. boleh amek ayat ni.. jiwang kott..

jom bca kejap..=0
http://lolz-l.blogspot.com/2012/01/berkata-dengan-lemah-lembut.html

mohdhazlan Dreadlock said...

slepas menangis ..senyum balik :)

Sis-Lin said...

Kalau rasa nak nangis, menangislah sekuat2nya..rasa nak jerit, jeritlah sekuatnya..
itulah yg akan bt kita lega dalam jerotan batin ku ketika hati menangisss...

*panjat gunung Brogaaa yokkkkk :)

Mohd Khairi Khadzir said...

klau nk nanges tu, nanges puas2...klau kite pendam, nnt memudaratkn diri (^__________^)

A~ said...

assalamualaikum, got this frm Mat Gebu's webbie.
ur birthday & jugak umur are the same as my brother!
selamat hari jadi to ady budika. semoga dirahmatiNYA selalu.