Sunah Suka Sakura dot com

Wednesday, February 15, 2012

Kisah Housemate Aku Yang "Fobia" Akan Kucing

Aku dengar ada bunyi kunci pintu utama rumah aku dibuka.. Ini mesti housemate aku yang alergik pada kucing itu sudah balik...Serentak itu jugak bunyi  Tammy  mengiau2... Selalu pun macam tu la,  Tammy  kalo ade orang balik rumah.. Menjerit dan melompat2 tanpa henti.. Tiba2 aku dah tak dengar  Tammy  menjerit.. Pelik!!! Aku menjadi risau... Aku terus bukak pintu bilik dan tengok diruang tamu.... Errr...

Patot la senyap, tengok gambar dibawah...

Ini kuantiti makanan yang selalu aku kasi  Tammy  makan.

Tapi kali ini?? Housemate aku kasi die sebanyak ini!!! Mana la  Tammy  tak diam seribu bahasa??

Ahahahahaha.. Lawak la housemate aku neh.. Tapi aku bersyukur sebab die boleh terima kehadiran  Tammy  walaupun dia ada sedikit rasa ngeri dengan haiwan berbulu.. ahahahaha ...Lagi bersyukur sebab die kasi sudi Tammy makan.!! hehehe


Buat sesiapa yang belum tahu bagaimana aku boleh menjaga Tammy.. Leh check kat ---> SINI



12 comments:

Mohd Khairi Khadzir said...

ahaha kecik lg kot..xkn die mampu habiskn seinggn teros skali makan HAHAHA ...

reza al-razi said...

kucing kt umah aku, aku bagi mkan nasi lemak jew.. ;-)

Yazid Yahya said...

Hahaha!! Comel je Tammy posing..

Sunah Sakura said...

ahahah...tammy terkejottttttttttttttt!! sebab tu dia terdiam!

mizzkechique said...

hahaha..berdekah bc entry ni.. tanjat tammy!!!

Syakir Rahman said...

hahahaha,aku pon x suke kucing... ;P

Lelaki Ini said...

moga kowg jaga tammy elok2!

Rozuan Ismail said...

makanan beli ari tuh ke?

misshannajr said...

haha rasuah kucing la tu supaya dia tak kacau..bg makan byk2 demi menghilangkan rasa ngeri..

piouspdosh said...

mak aih, byk nyer. kenyang 5 hari tu.hehe.

Scarlett O'Hara said...

Ruginya sape tak suka kucing!

Miss Butterfly said...

hahaha kalo eyda pon terdiam tuu abg ady! hiks~



tammy baru je nak bermanja sikit.. adoii kelakar :p