Sunah Suka Sakura dot com

Wednesday, February 15, 2012

Teknik Futsal Yang Hebat Sempena Kejohanan "Futsal Piala Ringan Kaki Alt Media"

Pada Khamis, 16 Februari 2012 akan berlangsungnya Perlawanan Futsal bagi team ALT MEDIA ( Dept Aku). Sempena pertandingan itu setiap  pemain yang terlibat akan mempersempahan perlawanan yang dijangka menarik. Sepanjang pertandingan juga, pemain-pemain bakal menunjukkan kelebihan aksi2 yang terpendam selama ini. Setiap sorang pemain mempunyai kelebihan masing-masing.. Kelebihan itu adalah seperti dibawah: 



















Amacam?? Ensem kan Budak-budak dept aku??? Eh silap!!! berkebolehan kan budak2 opis aku?? So anda yang nak tengok aksi2 yang dijanjikan diatas.. Sila la datang bersama sepanduk serta peralatan untuk sorakkan ok!!!


*gambar adalah hasil kerja Mr Rudi.



2 comments:

Ieka Luvika said...

bert bert...gamba tu klu bagi kat puan jamizam mesti beliau teringat-ingat kat kau bert wkakaka ;p

bebert said...

pn.jamizan senantiasa merindui aku....anak2 dia merindui aku..haha..