Bagaimana Krew TV Bekerja Di Belakang Tabir? [ Video Aku Berkerja ]

Mungkin ada yang berminat untuk mengetahui bagaimana rancangan Siaran Langsung itu berjalan? Mungkin dari video dibawah ini boleh berikan sedikit makulumat :)

Dalam video = Aku (yang muke penuh jerawat itu), Pinjoo (producer -satu2nya perempuan dalam video), Nabil (org yang buat dan record video ini-kurus dan happy go lucky), Chansey (yg dok depan pc), Zik (yang kurus dan nampak rock)

Video ini dihasilkan oleh Nabil. Penghasilan video secara tidak sengaja ini memang aku puji.. Masa video dirakam.. Kami krew untuk 8TV NITE LIVE tidak jangka yang hasilnya sebegini.. Teknik pengunaan DSLR oleh Nabil ini aku rasa gempak pada pandangan mata kasar aku (Aku masih tak mampu nak hasilkan video sebegini - jujur)... So lepas ni aku kene godek2 balik DSLR aku neh! ahahahah.. Thanks Nabil!!

Menyentuh mengenai video yang dihasilkan, sebenarnya itulah suasana disebalik tabir sepanjang Rancangan Siaran Langsung berjalan.. Dapat lihat kami satu team semua enjoy melakukan tugas masing2 kan? Hheeheheheh... Ini semasa on air... Belum lihat kami berkerja sebelum on air.. Hhehehehe.. bagaimana menyediakan content, mengedit muzik video, mencari bahan, dan lain-lain :)
AdyBudika Blog about lifestyle, food, travel and finance by Ady Budika. Any inquiries: mohd.soleh@yahoo.com

9 Comments

  1. Hoo..muka penuh jerawat...period gak ke..haha, tu lah, mesti kena sumpah dgn mat gebu, nak aku hadiahkan benda yang sama tak?....

    ReplyDelete
  2. Wahh, menarik!! Tetiba rasa nak keja mcm gitu jugak. Haha,

    ReplyDelete
  3. As salam Ady..

    Lorrr bukan dtg period la Mat..tp jerawat nak kawin..kekekeke ;p

    ReplyDelete
  4. Kalau contoh ada benda yang tak diingini berlaku time live aring apa korang buat?

    http://palereddot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. woww...bestt arr...


    jemputan khas:Para bloggers yg kiut miut n ensem2 semua....apa kata share N3 u olls kat web ni RakanBlog . Meningkatkan trafik dan follower blog u olls.Rangkaian bloggers Malaysia.TERHANGAT DAN SEGAR DARI LADANG....hehehehe

    ReplyDelete
  6. nampak bestla,,gi keje tkyah skema2,,mesti happening kan,,;)

    ReplyDelete
Previous Post Next Post