Sunah Suka Sakura dot com

Monday, June 18, 2012

10 Perkara Gila Yang Aku Pernah Buat...

Mungkin ini boleh aku jadikan panduan bagi menempuh masa akan datang ... Aku mungkin seoarng yang pantang dicabar.. Namun aku tetap masih seorang yang tahu asal usul aku.. Apa yang terjadi aku tetap akan senyum :) Chill....

Aku senaraikan antara 10 benda gila pernah aku buat.. Kebanyakkan dicabar orang lain T.T

1- Flash Mob Lovey Dovey... Dicabar oleh penonton 8TV NITELIVE.
Cari mana aku =.=" Sangat memalukan ok!!!

2- Pegi sorang-sorang ke sesuatu tempat sehingga terjadi beberapa perkara seperti Tragedi Ngeri Di PD.
Pengalaman yang paling aku takkan lupakan.

3- Seludup Spek 3D keluar dari panggung =.=" Yang ni Arep punya angkara!!!
Froogy menggayakan  Spek itu

4- Beranikan diri muncul di kaca TV dalam rancangan live T.T
dikongsi di entri --> INI

5- Gambar dibawah pun salah satu keje gila aku kot =.="
Satu lagi gaya rambut aku takmo upload.. nyesal n taubat!


6-   Dipaksa pakai kasut tumit tinggi. dan aku terima cabaran itu.. (video dilarang dikongsi dimana2 web)
Santek kan?


7-  Menunggang ATV di lereng gaung... yang amat bahaya :P 
Aku memang suke buat aktiviti lasak.. 

8- Letakkan kaki dalam jutaan ikan yg gigit yg bolehkan kita geli tak terhingga!!!
Sakan aku gelak ok!

9 - Menjaga kucing walaupun aku ada asma... Tapi akhirnya aku bersyukur sebab aku dapat atasi asma aku :)
Aku sayang diorg ni walaupun aku kene jumpe doktor tiap2 minggu dan bergantung pada gas sedut.. in healer

10- Muncul Di AJL bersama Alyah untuk lagu Kisah Hati!! EH!!!!
Kenangan manis okey!! :P


Mungkin tidak gila bagi anda.. tapi agak gila bagi aku :) hehehehe
Dan lepas ni ade sape2 lagi nak cabar aku buat benda2 pelik??? Seperti memandu sambil pakai baju kebaya balik ke Kedah ker.... Menyanyi lagu kpop n upload kat youtube ker... heheheheheheh...
 












13 comments:

Sunah Sakura said...

nak kite cabar sesuatu tak? eheheh...tak jadi lah... :p

Iffah Afeefah said...

sangat gila

best la abang ady

nk tgk menari2 tu

xdpt lak haha

Erika Azmi said...

lwak la abg ady ni...sweet la, mnari2 tu... ^_^
sporting.. hihi

Eera Shera said...

yg menari tu best.. yg no 10 mmg tebaek la! :p

thisisaina said...

yang last tu . EH ! haha

Syarifah Nornazrah Al Yahya said...

3x kot naz ulang video lovey dovey tu, tak jumpa pun...ke ady yg baju kaler ijo sblh kanan muncul akhir2. huhuhu.

no sepuluh tu...mcm nk jtuh kerusi baca. haha. ehh!!

shida anwar said...

Makin sakit perut yg sakit dr ptg td tgk no 10 t..oh nyesal baca..lalala..

shida anwar said...

Makin sakit perut yg sakit dr ptg td tgk no 10 t..oh nyesal baca..lalala..

zkryhssn said...

Yang last sekali sangat tak boleh blah

Along Usop said...

pssst.. ady..
ku cabar ko...

antar rombongan minang orang yg 1st komen tuh

muahahahahaha...

zulfikar hazri said...

waaaahhh melets ko nyah pakai high heel... propa..


mak..nan hado...hahahahaha

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

hat n0 10 tu tak menahan nak tengoknya hahahaha....


pstt..nak cabar masuk meminang si dia hahaha

[k]o{q}i[n] said...

aku cabar pakai skirt mini jenjalan kt mid atau OU... :p