Lelaki Dan Kpop

Sedikit saja perkongsian, dari pandangan seorang "aku".

Sebenarnya aku seorang peminat lagu melayu... Lagu-lagu yang popular pada zaman aku.. Macam lagu Elly Mazlein... Elly Mazlein.. dan Elly Mazlein.. EH!! tak2.. Banyak lagu yang aku minat macam Elly Mazlein(lagi),  Zaid, Ukays, banyak gak rupanya kalo aku nak listkan semua penyanyi yang aku minat memang ramai...

Kpop pulak... EUWWWWWWWWWWWWWW... Mana la orang macam aku layan KPOP.. Namun setelah lebih dua tahun mengendalikan 8TV NITE LIVE, perasaan EUWW aku tu mula hilang sedikit demi sedikit....

Jujurnya kini aku salah seorang peminat bagi genre lagu ini, mungkin disebabkan oleh hari2 aku terpaksa mengadap lagu2 ini untuk diedit bagi disiarkan dikaca tv... Walaupun aku sememangnya tak faham apa yang cuba disampaikan lagu2 KPOP neh... 

Ok aku senaraikan antara yang aku minat:
1- T-ARA (sebab diorg comel)
2- Bigbang (sebab konsert diorg SUPER GEMPAK)
3- F.T Island (sebab die lagu die best)
4- Dan lain-lain...

Bersama B.A.P di Sunway Lagoon

Lunafly

Zelo

Boleh dikatakan setiap konsert atau mini show case yang melibatkan artis dari korea ini pasti akan aku pegi untuk urusan keje... 

Aku tak salahkan sesiapa nak "euw"kan aku bila tau aku mula minat kpop, namun aku cuma nak kata satu jer.. "Setiap orang ade minat masing" Bagaimana jika org lain "euw"kan minat kita? :) Bagaimana tiba2 di Korea sane, ade orang minat artis Malaysia seperti Elly Mazlein dan orang Korea itu dikecam kerana minat artis dari negara kita? So belajar la hormati minat orang lain.. Kalau tak suke sila abaikan.. :) (Tapi jangan lak terlalu fanatik sampai boleh memburukkan keaadan yer)

Aku takde la Fanatik KPOP sangat... Tapi aku leh layan lagu diorg :) Berkerja dengan diorg amat senang.. sebab sepanjang aku bertugas, mereka amat displin dan menepati masa :) Tak macam artis.... artis.. tuttttttttt................
AdyBudika Blog about lifestyle, food, travel and finance by Ady Budika. Any inquiries: mohd.soleh@yahoo.com

3 Comments

  1. elly mazlein..saya pun suka..kpop kurang sgt dengar tp boleh la..hehe

    ReplyDelete
  2. Jelas kelihatana ke-fanatik-an terhadap Elly Mazlein, tapi seyes! Lagu baru Elly Mazlein tu memang best! Saya suka!!!

    ReplyDelete
Previous Post Next Post