Sunah Suka Sakura dot com

Sunday, January 26, 2014

Anugerah Juara Lagu 28 Final - Giliran Persembahan dan Ramalan Pemenang

Ajl 28 yang bertemakan "Game On"

Setiap tahun aku pasti nak buat entri AJL kan? heheheh.. untuk tahun ni aku nak buat lagi entri seperti tahun2 yang lepas...

Mula-mula nak share sikit tentang giliran artis yang bakal membuat  persembahan untuk AJL 28 kali ini, giliran kali ini ditentukan oleh pihak TV3 tak seperti tahun2 terdahulu dimana giliran dibuat melalui undian;

1. Aku Pelat – Salammusik
2. Takkan Terpisah – Black
3. In Love With You – Aizat Amdan dan Noh Salleh
4. Hanya  Aku – Hyper Act
5. Bosan – Stacy
6. Bahagiamu Deritaku – Hafiz
7. Penglipur Lara – Hazama
8. Ikut Rentakku – Jaclyn Victor
9. Sahabat – Najwa Latif ft. Sleeq dan Syamkamarul
10. Tanda Tanya – Azlan & The Typewriter
11. Kau Yang Terindah – Alyah
12. Kalau Aku Kaya – Awi Rafael dan Altimet

Ok aku nak teka sikit sape yang bakal menang kali ini... Hheheheheeh

1- Hafiz - Bahagiamu Deritaku
2- In Love With You – Aizat Amdan dan Noh Salleh
3- Takkan Terpisah – Black


Vokal terbaik - Takkan Terpisah – Black 
Persembahan Terbaik - Ikut Rentakku – Jaclyn Victor

Serius tahun ni aku takde yang betol2 aku suke.. compare tahun lepas.. hehehehe... Pilihan aku atas sebab pusing dadu jer.. Kbai!!!

Segmen interlude  bakal mengetengahkan muzik hip hop dengan menggandingkan penyanyi baharu dan lama seperti Waris, Dato’ M. Daud Kilau, Ziana Zain, Dali Ahli Fiqir dan Zaidi One Nation Emcees.

*Tak sabar tengok persembahan artis jemputan terutama Shila Amzah yang akan nyanyi lagu... lagu... hehehehe Pejal Tahir yang bertajuk... 


2 comments:

Ayu azmir said...

Dulu masa 3 ke 4 tahun dulu setiap minggu tengok.... sampai sekarang evry year tengok ajl tak pernah mis... termasuk tahun ni insyaallah...

Jee Fairuz Joe said...

Entahlah, lagu-lagu yang aku suka semua tak masuk final... haha.. tapi rasanya Hafiz boleh menang vocal terbaik (again)... Juara Lagu...erm...Najwa Latif?