Ady, Soleh dan Azam...

tahun baru bersilih ganti...awal muharam tiba lagi...namun aku masih lagi seperti kabur dalam perjalanan hidup aku sebagai hamba ini..kabur n masih tercari2 apa yang aku inginkan dimuka bumiMU ini...
Azam tahun baru...rasanya ini baru kali pertama aku akan cuba tanamkan dalam diri aku untuk tahun ini..sebelum2 ini cuma sekadar terlepas pandang..tahun ini aku sudah berazam akan menjadi anak yang baik...yang sentiasa mengikot arahan keluarga yang banyak menjaga aku..begitu juga pasal jodoh..aku akan terima hasil dari pilihan keluargaku..bukan tak yakin untuk mencari sendiri..cuma kau takot untuk kecewa lagi...kecewa yang takkan mungkin aku akan dapat ubati..lagipun makin aku hanyut dalam dunia yang tah kemana hujungnya ini...aku sudah tidak rela didunia yang bukan tidak menjanjkan kebahagiaan hakiki...

mungkin ini permulaan aku untuk tahun baru ini..menlis luahan rasa yang tidak mengahrapkan orang lain baca..namun aku rasa cukup puas dapat terus mengkritik diri sendiri..harap blog ini8 menjadikan aku lebih lurus dijalanNYA..

INSYAALLAH
AdyBudika Blog about lifestyle, food, travel and finance by Ady Budika. Any inquiries: mohd.soleh@yahoo.com

Post a Comment

Previous Post Next Post