Mr Froogy dalam kerinduan katanya... Leh caya ker?

Dapat panggilan malam tadi sebelum tido...Num baru... Tertanya gak sape la kan kol lewat2 malam....Angkat jer call, ada suara sayu n sedih kat hujung talian...Errrr...dari suara tu...macam nak kenal jer....Sape lagi yang berani ganggu tido aku kalau bukan si Hijau itu...

*Makhluk inilah dihujung talian

Die cakap die dah tak tahan rindukan aku..Die nak aku balik jugak ...suh aku balik jugak hari ini...Die cakap rumah pun dah tak terurus...Penyapu patah....Sampah tak dibuang kat bawah....kaki die dah makin banyak luka....Baju kotor menimbun tak basuh....(Aku tau...die sebanrnya cari alasan la tu..sebab dah rindukan aku)

Alang2 die dah kol...so aku cakap la yang aku akan balik jugak hari ini..Kene balik opis...Tak cukup org lak minggu nie...Opismate m.c...so nak tak nak kne cover la...ap lagi la balik ..huwargahh...ngantok....So alang2 die dah call, so aku suh die cakap dengan adik2 baru die jap yg tiga ekor tu....

*Diorg inilah aku kasi chance berborak dengan Mr Froogy

Tah la ape diorg borak...Yang pasti budak tiga ekor nie macam sinis je pandang aku..gelak2 kecil kat aku..konon comelllllllllll.....

So aku dengan hati yang terbuka akan balik K>L pagi ini jugak..mata nie dah cukup berat lak..ngantoknya...

*kadang-kadang kita terpaksa telan sesuatu yang tidak kita inginkan, namun realiti tetap realiti..nak tak nak kene hadapi..kerana hanya ilusi dapat menyatukan langit dan bumi....
AdyBudika Blog about lifestyle, food, travel and finance by Ady Budika. Any inquiries: mohd.soleh@yahoo.com

12 Comments

  1. intan punya froggy dah kurus kering cbb takde kawan

    ReplyDelete
  2. comel nye.!! xjd ni..kene cri idea gk n join contest abg ady wat.!

    entry bru,,

    http://afifahaddnan.blogspot.com/2011/02/encik-evan-raven-yg-menghina-islamknow.html

    ReplyDelete
  3. hehe...kekachakkan froggy tak bole lawan adik2nya yg 3 ekor tu.hehee

    ReplyDelete
  4. request ^_~ kalau ada contest baru.. hadiahnyer budak kecik warna hijau tu boleh? hehehe

    ReplyDelete
  5. comey nya froggy kecik2 tuh. geram2... hihi.

    ReplyDelete
  6. ramai yg geram ngan froggy ea??heeee
    sbr2,nnti bro ady bagi sorang satu tu..hehhee


    tag kat sni..
    http://www.wooferstorm.com/2011/02/reens-diary-giveaway-lahh.html

    ReplyDelete
  7. kawan enfroggy dt jenguk~hihihihi

    ReplyDelete
Previous Post Next Post