Traffic yang perlu aku banggakan walaupun sikit..ahahaha..gelakkan aku jum!

Traffic minggu neh agak mendukacitakan..menjunam gak la nak compare minggu lepas...nak gak aku post kat entri kan?? ahahahahahah...kalo nak compare dengan bro ben, mat gebu, red mummy..pasti aku tersedu2 menanges :P

Mybe sebab aku terlalu tumpukan pada keje kot..almaklumlah minggu nie aku keje sebelah pagi..banyak benda nak settlekan .. sampai takde masa nak promot blog..heheeh

so kawan2..silalah gelak...tapi nie untuk follower yang tak sampai 500 ..korg yang lebih 500 tu, takkan taknak share dengan aku kot ? nak gak tau...errrr...

*Naik sikit2..then menjunam jatuh..hari nie lagi teruk


*Petang nie nak tengok i am number four..Sape2 nak join silakan...
AdyBudika Blog about lifestyle, food, travel and finance by Ady Budika. Any inquiries: mohd.soleh@yahoo.com

17 Comments

  1. ok la nih dari xder uv...muahaha...
    me pon ari2 100++ jek..:p

    ReplyDelete
  2. ok la tue..atq nk cecah 200 ++ pun payah taw

    ReplyDelete
  3. yeah. kite punyee setakat 5 orang je selalu T_T hahaha :)

    ReplyDelete
  4. uish.. kire ok lah tu nak bandingkan ngn kite punye.. haha

    ReplyDelete
  5. oit..trafik aku paling tinggi pun 50 pageview..paling rendah, aku sorng ja yang view..kesian gila... uhhuu

    ReplyDelete
  6. errr..korg betul2 ker main2 neh?? errrrr.... aku baru sebulan pasang menatang alah ni..errrr..so aku tak tau sgt..aku tengo ada org post pasal nie..aku pun post la jugak.errrr

    ReplyDelete
  7. hanim compare dengan ady pun tak boleh naik tersedu2...T_T
    Banyaknya...Bila mau sampai camtu....

    ReplyDelete
  8. sudah la ko mat!!! sebulan aku bersamaan sejam hang :P

    ReplyDelete
  9. nak nangis! uwaaaaaaaaaa.....




    jeles, jeles, jeles! :(((

    ReplyDelete
  10. Follower aku 200 pun tak sampai....UV setiap hari nak lebih 120 pun susah.. kesian la kat aku nih.....

    Harapkan Ady la pomot blog aku...pomot la blog aku wei.. bukan senang ko nak jumpa Blogger hensem mcm aku kan...susah bai....hahahahahahaha

    ReplyDelete
  11. ok la..nurul xsampai seratus pon.!

    ReplyDelete
  12. as salam..
    wah! canggih!~
    saya, 4 pun tak sampai.
    wahaha! gila lagi jauh :p
    memang tak berapa gemar nak promo.
    keje lagi ponting.hoh!
    wah! saya mahu jeles la macam ni :p


    http://fadzli-rt.blogspot.com/2011/02/tuan-direktor-pilih-kasih-eh.html


    hang jadi pelakon.konco ujang ;)
    jangan marah aaa :p

    ReplyDelete
  13. ok la tu...sy ni, xsmpi 50 pn..lagi sadis...hehehe

    ReplyDelete
Previous Post Next Post