Bila 4 Blogger bertemu - Bersama menonton World Invasion : Battle Los Angeles

Alhamdulillah...last minit planning..akhirnya berkesempatan jugak bertemu lagi 3 blogger ini.. Yang selama ini bertemu dialam maya saja... Pertama kali berjumpa..namun rasa close jer.. So kesempatan yang ada, kami bersama2 menyaksikan special screening filem World Invasion : Battle Los Angeles di GSC One Utama...

So sekarang nak review pasal blogger2 ini...waaaaa...bukan nak review filem k..hahahahaah


Adik Amalina...

Comel gler..lesung pipinya mahal..senyum manis jer..rupanya budak sains sukan..sorry sebab baru tau..hehehehhe...die bersama kawannya..dua2 pun manis..sampai ada budak dept aku bersiul..ahahahahaha...nak masuk jarum la tu.... so adik amalina..jumpe kat gathering KBU nanti k..insyaallah...

untuk kenal adik comel saya yang sorg ini...bolehlah singgah kat blog miliknya....
--->  Amalina



ZULFIKAR

Waaaaaa...ni kawan aka penaman aku kalau aku keJE malam..burung hantu neh..grrr..banyak benda yang masih aku ketahui pasal ko beb..tapi dari apa yang ko cerita..aku tertaarik lak...part latar belakang pendidikan ko tu yang paling aku suke..errr..leh share dengan yang lain gak... Die nie bawak kete cara yg aku suke..ahahaha..kalot tapi selamat...jarang kawan aku bawak kete macam tu..sakit perot aku...orgnya agak kalot2..tapi muke cool jer....

So sape2 nak singgah blog milik blogger ini, sila klik kat sini  



Fahmi Mahat...

hehehhe..nie penyebab kami masuk panggung lambat...ahaha..tapi die nie macam kelaka..kelam kelibut jer aku tengok...ahahha..lain dari yang lain..sambai2 terus masuk panggung....lepa skeluar panggung terus hilang..hadoi....tak sempat nak borak2...tapi die ada sms aku..bagitau die mintak maaf sebab lambat , dan terpaksa balik awal sebab ada urusan yang tak dapat dielakkan.. Nice jer orgnya...pertama kali tegur kat sb sebenrnya :)

So ini pulak link blog miliknya


World Invasion : Battle Los Angeles

Mengenai filem yang kami saksikan..aku agak berpuas hati..walaupun ada yang aku rasa tak cukup..tapi tak pasti lak ape...aksi yang diterapkan itu amat aku puas hati...Emosi yang ditonjolkan jua amat menarik..aku dapat rasa fellnya...berjaya gak la buat aku rasa sebak..ahahahahaah Semangat berpasukan yang amat kukuh...itu saja..so sape2 rasa nak tengok..boleh la booking tiket..hehehhee

Eh..mereka bertiga ni pun ada up entri pasal kisah manis ini la...jum2 jenguk

----> Amalina sayangkan Abg Ady.

----> Kisah Pikar dating dengan Adiera

----> Aku terlambat ..maafkan Fahmi , Ady
______________________________________________________________
AdyBudika Blog about lifestyle, food, travel and finance by Ady Budika. Any inquiries: mohd.soleh@yahoo.com

10 Comments

  1. hihihihi~ thanx ye abg..=) hihihih bukan main letak gmbar ngn abah ina lagi..hak3

    ReplyDelete
  2. aku nak jeles ke taknak ek?... grrr...... gr............ =.="

    ReplyDelete
  3. huhuhuuu... pantas betul ko nyiapkan entry.. anyway, tenkui ye ady jemput aku.. lain kali ada lagi.. kecik tapak tangan tapak sulaiman aku tadahkan.. hahahaha

    ReplyDelete
  4. http://twins-detwin93.blogspot.com/2011/03/my-love-at-first-sigh-was-contest.html

    nak tengok la citer ni..haha..

    di tag..kui3x..

    ReplyDelete
  5. kak shida jom kita boikot pulak...

    ReplyDelete
  6. fahmi mahat tu ex classmate sy dulu...die mmg kalut2...haha...i know him....

    ReplyDelete
  7. eceyh kak sunah..takkan jeles kot adik jumpa abg..=p

    ReplyDelete
Previous Post Next Post