JELAJAH BLOG 2011 : AKU INI BLOGGER LELAKI !



Untuk berikan semangat kepada semua blogger baru bahawa walaupun masih muda dalam bidang ini...bukan alasan untuk tidak mampu meluahkan dan menghasilkan sesuatu wadah yang berguna dan terkesan 

1- Kalau kesedihan dipihak kalian, Aku cuba serikan dengan senyuman.
2- Jika gelak tawa menghiasi tanpa sempadan, aku selang selikan dengan ingatan Tuhan yang tiada berkesudahan.
3- Andaikata marah anda berpanjangan, kata2 penyejuk hati aku sajikan...
4- Tatapan minda dan santapan diperlukan, Aku masak la untuk kalian :)


Kreatif...sebab akal sembilan..hehehheehehhe...lagi la jadi perhatian sebab lelaki kan best!!.errr..tu jer kot :P 

Blog wanita yang aku suke nak singgah --->SUNAH SAKURA


So sesiapa yang turut nak join senarai blogger lelaki..sila la singgah link ini 

Kalau perempuan yang menyerupai lelaki tak leh gak!!!!!


__________________________________________________________
AdyBudika Blog about lifestyle, food, travel and finance by Ady Budika. Any inquiries: mohd.soleh@yahoo.com

6 Comments

  1. kalo saye nak join, boleh tak? hahaha~

    ReplyDelete
  2. singgah dari segmen En Ben Ashaari...

    ReplyDelete
  3. hahaha yg no 4 tu dh agak dh...lalalaalala.....

    ReplyDelete
  4. salam..dtg dr blog abg ben,follow anda, ade mase singgah2 ler..

    ReplyDelete
  5. saje nyebok komen kat sini. boleh kan ? :)

    ReplyDelete
  6. hi..
    sy dtg lepak2 dari blog Abg Ben..
    suka blog ni.. ;)
    http://heandsheloves.blogspot.com/
    >NiSha<

    ReplyDelete
Previous Post Next Post