Wahhhhh...Aku dah pilih Blogger ini!!!!!

Gambar tiada kaitan pun... Thanks Incik Mumu... Ambik pic nie dari blog ko

Tadi ada melawat kebeberapa blog.. Aku kan lebih suka jadi silent reader... So terpandang satu entri...eh silap...bukan satu jer entri... Tapi ramai orang pun buat entri yang lebih kurang... Pasal BLOGGER OF THE YEAR... Sangat-sangat menarik perhatian... So aku terus la belek antara senarai peserta.. Lagi la aku kaget... Nape la Sifu aku tak masuk...  Haishhhhh... Macam nak calonkan jer!!!  Semua yang masuk pun hebat-hebat belaka... So aku terus belek-belek siapa yang akan aku undi...  Undi saya adalah rahsia, Tapi semuanya bermula dari angan-angan...hehehehehehehehe

Buat siapa yang nak menjalankan tanggungjawab anda sebagai pengundi.. Sila-silakan eh :) Dengan satu undi kita leh menjarakkan undian... Pstttt... Tadi kan masa aku bukak awal-awal tadi... Nak tau Sape rank num 1???? Aku tak kenal lak.. Hadoiiii... Tapi yang pasti num 2 adalah Yuyu Zulaikha!!! wahhhhhhhhhh.... Tapi semuanya bermula dari angan-angan...


So sesiapa yang nak join atau nak undi..sila la singgah --->; SINI 



Segalanya bermula dari angan-angan...
AdyBudika Blog about lifestyle, food, travel and finance by Ady Budika. Any inquiries: mohd.soleh@yahoo.com

7 Comments

Previous Post Next Post