Nak CUPCAKE design sendiri??

Cuma nak meuwar-warkan bahawa Ady telah menang cupcakes hasil peraduan yang Encik Eman anjurkan.. Heheheheheheh.. Best keyh... Dah la suke makan kek!! Dah tu, kek tu kita leh design sendiri k...

So cepat ucap TAHNIAH!!!

Lepas nie nak suh Encik Solo Molo lak yang belanje cupcakes n kek coklat!!!!

Tak percaya Ady menang?? sila rujuk disini


Agak-agak design macam ni leh ker eman???
Nak CUPCAKE design sendiri?? Nak CUPCAKE design sendiri?? Reviewed by AdyBudika on 5/09/2011 04:06:00 PM Rating: 5

16 comments:

  1. waa frog itu comey la style tahniah abg ady kami tak menang sob sob haha

    ReplyDelete
  2. tergamam tgk design cupcake nih.
    HAHHAHAA, cun ah ady!
    boleh ni buat nihhh.
    ahahhahaa
    ;)

    ReplyDelete
  3. buh otomen sebiji kat tgh2 tuh.. mesti lagi chantek..dia protek froggy tuh..

    *cadangan jek..

    ehhh solo nak bagi aku dulu arrrrr!!siler beratur ek...hahaha

    ReplyDelete
  4. as salam..
    argh!! kek!
    kek! tamau bagi kat kitorang ke?
    @kirin selama perak ll + @nur amalina~

    eheh~ ingatkan boleh tag

    XD

    ReplyDelete
  5. froggy jugakkkkkkkkk....nak satu! satu untuk abg, selebihnya bagi saya okehhh...

    ReplyDelete
  6. awww . comel gila :D
    nak satu !

    ReplyDelete
  7. wah2 pandai serba serbi jari jemari mu ye Ady..x ku sangkaaaaaaaaaaaaaa......

    tahniah oke..!

    ReplyDelete
  8. serius comel..like..like.. ;D

    ReplyDelete

Powered by Blogger.