Segmen : Siapa Ingin Belanja Ady Budika Makan?

Agak-agak kalau Ady buat segmen macam ni, ada ker orang sudi join....


Bukan selalu orang buat segmen sebegini.. So apa kata Ady buat...


Pemenangnya akan berpeluang belanje Ady makan!!!!


Jum ngetest!!!  aahahahahaha.. cepat2 join segmen ini!!!!


Segmen : Siapa Ingin Belanja Ady Budika Makan? Segmen : Siapa Ingin Belanja Ady Budika Makan? Reviewed by AdyBudika on 5/05/2011 11:26:00 AM Rating: 5

16 comments:

  1. eahh mane boleyh mcm ni
    ady laa yg bnje sape yg bertuah
    hahahahahah

    eeiii

    ReplyDelete
  2. cm ne nk masok?? syarat2??

    ReplyDelete
  3. adesss..tak patut betul laa..
    abg ady laa yg kena belanje pemenang mkn..hihihi efa nak juinn..!! :D

    ReplyDelete
  4. as salam..
    adei. terbalik

    XD

    haha~ cane nak join ni? nak kena buat apa? belanja yang kat bawah ni boleh ke?

    boleh?

    sebenarnya nak cakap ni kat encik ady.tapi risau pula encik ady suka.wahaha~ =p

    ReplyDelete
  5. abg ady lah belanje kitorang hahahaaa

    ReplyDelete
  6. terbaiklah,,, dia buat segment belanja dia.. hahha....

    ReplyDelete
  7. uikk...pemenang pula kena belanja ady mkn?hahaha.

    leh jek.klu LM sure belanja ady mkn nasi mandi

    ReplyDelete
  8. ayarkkkk...nak banje makan camne eh
    kalo kami2 yg pompuan ni memang kena banje lelaki ke? ekekeke
    meh akak banje meh...kite makan bawah pokok teh..mau?

    ReplyDelete
  9. macamane nak join segmen nie ?

    ReplyDelete
  10. aku belanja gulai lempap lauk kenduri kawen abg aku ari tuh je lar.. nak??nak??nak????

    ReplyDelete
  11. kira wany dah masuk la segmen nie..hahha

    ReplyDelete

Powered by Blogger.