[ Video + Gambar ] Persiapan Extreme Challenger. Makin Tough!!!

Esok , 28hb May 2011.. Aku akan menyertai satu extreme challenger yang dianjurkan oleh satu badan.. So persediaaan harus aku lakukan .. almaklumlah dah lama tak sukan, so stamina mybe berkurang.. Ambik kesempatan yang ada petang tadi untuk melakukan sedikit regangan.. Jogging sekitar dataran Taman One Utama... Alhamdulillah.. Rasa lebih ringan badan neh lepas buat aktiviti petang tadi :) 

Bersedia untuk berlari.. Sape yang jadi mangsa ambil gambar kali ini? sedangkan aku sorang-sorang jer jogging...


Belakang tu One U... Kat sini la jadi port aku tiap kali nak jogging.

Habis air neh aku minum.. Haus....


Lari sampai kasut koyak.. Wahhh.. Bahaya neh


Kalau korang tengok video ni, korang akan rasa macam korang lak tengah jogging :P


Kepada semua kawan-kawan, doakan moga esok Ady akan berjaya merangkul kejuaraan eh.. Hehehehhehe...
[ Video + Gambar ] Persiapan Extreme Challenger. Makin Tough!!! [ Video + Gambar ] Persiapan Extreme Challenger. Makin Tough!!! Reviewed by AdyBudika on 5/27/2011 09:20:00 PM Rating: 5

6 comments:

Powered by Blogger.