Setiba di persimpangan... Langkah kita tak lagi sehaluan...

Thanks kat yang sudi menyumbangkan suara...
Kene dengar banyak-banyak kali baru leh jatuh cinta kot.. 
Ahahahahahaa... So sila dengar banyak-banyak kali!!!

Setiba di persimpangan,
Langkah kita tak lagi sehaluan
Bermula di saat itu
Tidak senada irama dan lagu

Begitu hidup ini
Tiada yang abadi
Yang patah tumbuh
Yang hilang berganti

Kau telah jauh, jauh dariku
Tiada ruang di hati buatmu
Namun harusku akui
Ada ketika di minda kau menjelma kembali

Sekali segala ada
Ada rindu yang datang tiba2
Tak mungkin kerana sayang
Cuma terganggu oleh perasaan

Begitu hidup ini
Tiada yang abadi
Yang patah tumbuh
Yang hilang berganti

Alyah - Tak Mungkin Kerna Sayang
Setiba di persimpangan... Langkah kita tak lagi sehaluan... Setiba di persimpangan... Langkah kita tak lagi sehaluan... Reviewed by AdyBudika on 6/29/2011 06:48:00 PM Rating: 5

23 comments:

  1. huih...kena dgr cukup patploh kali ni..

    ReplyDelete
  2. wow!.. tergoda zaty dgaq...mesti sis sunah suka dgq abg ady nynyi nie..^.^

    ReplyDelete
  3. erm persimpangan bisa menemukan semula

    walaupun tak sependapat tp haluan tetap sme

    ReplyDelete
  4. Salam Ady, apa khabar? Lama x nampak dan x dgr citer....sihat ke? Amboiiihh dah lagu tiba di persimpangan pulak...simpang dua ke simpang empat Ady? Susah buat pilihan ke...hehe

    ReplyDelete
  5. niceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  6. ahahahaha..nyanyi sdiri takde infringement..lagi sentimental dari hati ady

    ReplyDelete
  7. waah sore abg ady ka??sedap2

    ReplyDelete
  8. sangat-sangat-sangat suka lagu ni ^__^

    ReplyDelete
  9. fewiit~

    abg ady punya suara ke ni? ;)

    ReplyDelete
  10. bestnye...sedap dengar...hihihi :D

    ReplyDelete
  11. Ady...nnti jumpa ko kita gi karok sama2 ehhhhhhhh....sedap sore ko.. :)

    ReplyDelete
  12. ayu nak tumpang karok gak...

    sis lin, bagi ayu nyanyi duet dgn ady dahulu ya,,,

    hahhaha

    ReplyDelete
  13. nak dengar pat ploh lapan kali...hahaha

    ReplyDelete
  14. SEDAPPPP...
    macam cake choc ORANGE !!!!!

    ReplyDelete

Powered by Blogger.