Teknik Futsal Yang Hebat Sempena Kejohanan "Futsal Piala Ringan Kaki Alt Media"

Pada Khamis, 16 Februari 2012 akan berlangsungnya Perlawanan Futsal bagi team ALT MEDIA ( Dept Aku). Sempena pertandingan itu setiap  pemain yang terlibat akan mempersempahan perlawanan yang dijangka menarik. Sepanjang pertandingan juga, pemain-pemain bakal menunjukkan kelebihan aksi2 yang terpendam selama ini. Setiap sorang pemain mempunyai kelebihan masing-masing.. Kelebihan itu adalah seperti dibawah: 



















Amacam?? Ensem kan Budak-budak dept aku??? Eh silap!!! berkebolehan kan budak2 opis aku?? So anda yang nak tengok aksi2 yang dijanjikan diatas.. Sila la datang bersama sepanduk serta peralatan untuk sorakkan ok!!!


*gambar adalah hasil kerja Mr Rudi.
AdyBudika Blog about lifestyle, food, travel and finance by Ady Budika. Any inquiries: mohd.soleh@yahoo.com

2 Comments

  1. bert bert...gamba tu klu bagi kat puan jamizam mesti beliau teringat-ingat kat kau bert wkakaka ;p

    ReplyDelete
  2. pn.jamizan senantiasa merindui aku....anak2 dia merindui aku..haha..

    ReplyDelete
Previous Post Next Post