Sunah Suka Sakura dot com

Saturday, June 25, 2011

Apa Yang Ada Untuk Makan Tengahari Lelaki Bujang Ini?

Ini jer!!!!
Ahahahahaha...

Hati-hati.. Lepas ni pinggan hadiah Sis Lin ni akan jadi prop dalam setiap masakan aku :P

Alhamdulillah... Ada gak rezeki nak makan untuk hari ini walaupun sekadar sambal ayam kicap dan telur goreng :)
Selamat menjamu selera untuk semua!!!

*************************************



16 comments:

..cik gugu.. said...

ok ler tu..

gugu ni sebutir nsi pon x msuk lg dlm prut..

hrp mkn roti je 2 keping pg td ;(

Chegu Zubir said...

uih..sedapnyer....teror masak...

jom sertai
Komen Entry dan Dapat Ganjaran

Sunah Sakura said...

minyak, minyak...

Azwa Azee said...

ok lah tu..dr lunch McD..huhu

Asyifa Mustaffa said...

resepi bgus tuk orng bujang !!! hehe...

Yatie said...

simple tapi menyelerakanlah Ady.....laporlah plk...

ana raisya said...

rajin!! bagus...

Norhafiza said...

ini pun dah cukup baik dah..hehehe untung la ye sapa yang berkenan di hati tu ek..

Aman Ibrahim said...

sedap la tuh~ nak sikit..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

wahh sedapnyer menu ady hari ni

Mat Gebu said...

Tuu dia, lepas ni masak lemak pulak....

tomato said...

<-- tak makan nasik ;;p

sudeh said...

ini memang bujangg betol nie
huehue!
tapi lauk bujang nie la yang paling sodaaapppp ! ;D

atnur @ Iza said...

sedapnya ayam masak kicap tu. my favourite. :D

Iffah Afeefah said...

nyummmiii

erk mne resepi ayam tu

nakkkk

zuhaida said...

okey dah tu boleh masak sendiri , hehe . nampak sedap :)