Hadiah Hari Jadi yang paling bersih...(berita bergambar)

Setelah tiga hari berlalunya hari lahir aku....Aku ingatkan dah takde sape yang sudi beri hadiah ...almaklumlah...dah tua....tapi hari ini kita dikejutkan dengan berita hadiah yang telah dikirim terus kerumah saya...untuk ikuti cerita ini...sila hadapi dengan tenang.....


Haaaaaaa......ini la kotak hadiah aku.....Aku mula2 terkejut gak, ada org call then suh aku ade kat rumah...sebab die nak hantar..macam pelik lak...sape la nak kasi hadiah sebesar macam tu..mula2 aku ingatkan nak kasi aku set sofa atau perabot jati ker ape...rupanya... MESIN BASUH!!! waaaaaa...aku lom ade mesin basuh..sungguh terharu dapat mesin basuh ini...thanks kat insan yang hadiahkan..huhuhuh...so lepas nie tak perlu la aku nak ngadap akak indon dobi yg banyak mulot tu lagi..Alhamdulillah....

tanpa berlengah2...aku terus rasmi mesin basuh yang amat comel ini....



Korang2...kalau korg nak basuh baju..korg kene letak serbuk atau cecair pencuci tau..kalau takkk...lebih baik korg rendam jer baju tu then jemur terus...errrr....so malam nie aku pilih serbuk pencuci daia ngan pewangi soflan...korg ade gune macam aku tak?? takde kannn...alaaaaaaaa....




setelah segala perencah kehidupan dimasukkan kedalam mesin itu untuk diputar2 dalam mesin tu..maka dengan ligatnya mesin yg dihadiahkan ini menjalankan tugasnya..dari jauh dah dapat rasai bau yang amat harum~~




Inilah hasil yang telah aku basuh...taraaa...try teka stok berapa bulan???mujur la mesin ini sampai tepat pada ketikanya...(lom tunjuk pakaian yang censored2) :P


*Lepas nie aku lak nak kasi hadiah kat korg semua...errr...serius tau..nie tak main2..tapi bukan mesin basuh la....adakah ia iphone 5??? lalalalal..tungguu.....
AdyBudika Blog about lifestyle, food, travel and finance by Ady Budika. Any inquiries: mohd.soleh@yahoo.com

7 Comments

  1. waaa bro,hbt laa..leh tumpang baju pas ni..hehee

    ReplyDelete
  2. Woofer..leh leh leh..meh la hantar..penimbang pun dah beli neh... :P

    Whitecappucino... hhehehe...die tau yg ady takde mesin basuh :P

    Anne..hehheheeheh

    Alal...errr...cubaan yg mengena kot :P

    ReplyDelete
  3. wah
    hadiah besh n besaq!
    gunakan leklok!

    ReplyDelete
  4. eerrkk..hepy belated befday abg ady..hihi :D

    best2...

    ReplyDelete
Previous Post Next Post