Doakan semoga Suhaidi Ahmad selamat...Insyaallah..Amin..



Walaupun hubungan aku dan dia amatlah tidak rapat.. Namun kami masih membesar bersama2... dan ada ketika kami saling tolong menolong....Jauh disudut hati ini, aku terlalu sayangkan dia....

Aku mintak semua dengan hati yang ikhlas...Doakan semoga Suhaidi Ahmad, abangku  dapat diselamatkan walaupun doktor telah mengesahkan bahawa peluang untuk dia meneruskan hidup agak tipis....

Kat sini aku ingin nasihatkan buat semua jugak... Jangan terlalu banyak merokok... Aku risaukan kesihatan kalian..agar tak menghidap penyakit seperti aku dan Abang aku ini.. Mana yang sempat berhenti tu.. Hentilah sedikit demi sedikit...

Moga dipermudahkansegala urusan.. Insyaallah.... 

Doakan perjalananku selamat untuk kembali ke Kedah...Aminnn



__________________________________________
Doakan semoga Suhaidi Ahmad selamat...Insyaallah..Amin.. Doakan semoga Suhaidi Ahmad selamat...Insyaallah..Amin.. Reviewed by AdyBudika on 3/23/2011 10:25:00 PM Rating: 5

13 comments:

  1. nadh doakan suma akan baik dan selamat. Ady, jgn nak gatai blik sndiri, nadh tau ady drive sorang.. Nadh majuk xmai gath..

    ReplyDelete
  2. moga selamat sampai dan dipermudahkan segalanya...ameen..

    ReplyDelete
  3. ameen. my prayer is both you and your bro selamat. especially to him. and to you gak la. eh..both la :)abg jaga diri ok :)

    ReplyDelete
  4. Moga dipermudahkan segala urusan, insya allahh..utk ady juga, berhati2 okeyy....

    ReplyDelete
  5. Mas doakan abg Ady selamat and hati2 dalam perjalanan ok!

    ReplyDelete
  6. moga semuanya selamat dan dipermudahkan.. amin.. take care ye abg..

    ReplyDelete
  7. aminnn.will do ady. dun worry okay.? we will ( :
    jage diri. jage kesihatan.
    evrythg gona be okay insyaALLAH.
    take care ye.
    regards to ya brothah.
    btw am at kedah now. dye dkt hosp mane.?

    ReplyDelete
  8. insyaAllah .. smoge slamat abg ady

    ReplyDelete
  9. semoga selamat semua nya..ady apa2 pun gtau erk

    ReplyDelete
  10. as salam..
    ameen..
    jangan lupa khabarkan kat sini ya..
    air yang dicincang, tidak akan putus
    =)

    tabahkan hati.semua ni ujian dari-Nya..

    ReplyDelete

Powered by Blogger.