Vlog aku...nie kira Vlog ker????

Sebenrnya ni aku buat 4 tahun yang lepas..ni pun kira Vlog eh?? sebab part last aku ada cakap2..ahahaha

Biasa la..mula2 nak kenal software video editing..macam2 nak buat..so alang2 bawak adik2 junior gi pusing2 kedah..aku sempat merakamkan apa yang patot dan inilah hasilnya..errrrr...nak kena upload kat 1tube gak neh :P

Alang2 korg dah bukak entri ni...Apa kata saksikan sampai habis video neh... ngeh3..korg macam melawat kat kedah gak tau....

AdyBudika Blog about lifestyle, food, travel and finance by Ady Budika. Any inquiries: mohd.soleh@yahoo.com

7 Comments

  1. ady 26hb nie ady or epol jd drebar shda n ina ok

    ReplyDelete
  2. huhu..kelaka la....boleh dikira vlog jugak lah ni..hehe

    ReplyDelete
  3. adi,
    buat la Vlog ko buat donut!!hahaaaa..
    tapi btol ni sure ramai yg tgk..tp pastikan mat gebu ade pegang rotan sekali...:p

    ReplyDelete
  4. as salam..
    hehe~
    dalam banyak2 yang kak syida cakap tu, saya suka pegi kolam air panas ulu legong waktu pagi2. kalau balik kedah, boleh kata hari2 pegi situ. pukul 1-3 pagi lepak rendam kaki. ekeke~

    ya! boleh dipanggil Vlog ;)

    ReplyDelete
Previous Post Next Post