Isu Remy Ishak lom habis... Faizal Ismail lak muncul...

Hadoi.... Tak suke tol la bila dah ada muke unik neh..ahahahha Belum tamat kepanasan isu iras dengan Remy Ishak, Aku kini diserang pulak dengan pelbagai pihak mengatakan aku nie iras Faizal ismail lak..

Jum belek2 jap gambar dibawah :

*thanks Cik Bambam sebab die yang snap pic neh :)


Tak iras kan?? aku pilih iras macam Remy Ishak lagi!
Lepas nie jangan kata muka aku iras Tiz Zakya dah la!!!


Isu Remy Ishak lom habis... Faizal Ismail lak muncul... Isu Remy Ishak lom habis... Faizal Ismail lak muncul... Reviewed by AdyBudika on 4/18/2011 01:51:00 PM Rating: 5

19 comments:

  1. hishhhh... susah betul kalau org artis niE AHAHAHAHA

    ReplyDelete
  2. hihihi... btol laa... ade iras... dua2 tu ade... mmg unik! hihi.. :D

    ReplyDelete
  3. nnti lbh glemer dari fbi plak.he3

    ReplyDelete
  4. hahhahahahhahahahhahhah...

    kalau FBI aku leh lar terima kenyataan.. kalau remy ishak.. =='

    malas nak sambung ayat...hahahahah

    ReplyDelete
  5. alamak eeeeeeee artis ... huhuhuhuuh

    ReplyDelete
  6. hahaha..tolongla abg oii

    lepas ni artis mne la kan..haha

    ReplyDelete
  7. ahahaahhahaahah..nak cari lagi 4 orang yg iras!!!!

    ReplyDelete
  8. perghhhhhhhhhh saye x mo iras demo .. nanti kalau dh jadi artis x de mase nak menulis

    ReplyDelete
  9. *high 5* bambam's...err fbi ensem jugak..bangat macho kan...

    ReplyDelete
  10. a'ah ada iras la hehehe tp kalo remy tu errrrr?????

    ReplyDelete
  11. perasannyewwwwwwwwwwwww~ nak kek lapis!!! =p

    ReplyDelete
  12. erk nk y hensem je..tkde2 y ni lg iras

    ReplyDelete
  13. lebih iras kepada FAIZALISMAIL...remy ishak.hmmmmmmm

    ReplyDelete
  14. nak dekat sama la tu. haha... tp remy ishak?? erk? kornea sp yg rosak tu? haha.. ok, my bad.

    ReplyDelete
  15. wakakaka remy ishak tu yg x leh bla tu...tp sejibik fbi tu ye

    ReplyDelete
  16. errrr masa mula2 tgk gambar 1st tuh, mmg ingatkan tuh faizal ismail haha

    ReplyDelete

Powered by Blogger.