Diumumkan Result UPSR Ady Budika

Hari ini result UPSR diumumkan.. Ady pulak takde anak buah atau anak ayau adik yng ambik UPSR tahun ini.. apa pun.. Tahniah buat adik2 yang berjaya mendapat keputusan yang cemerlang.. Dan buat yang kurang baik tu, jangan jadikan ini sebagai penyebab untuk patah semangat.. sebab ini baru saja permulaan.. 

Dah terlupe dah UPSR tahun Ady tu macam ner.. Errr...

Disebabkan takde kenalan yang ambik UPSR.. Jadi Ady dengan tak segan silunya nak share result UPSR ady.. ahahahha.... Masa Ady dulu cuma ada 4 subject...  Oleh sebab Ady bukan antara yang bijak pandai kat sekolah... maka.... Ady dapat... 3B 1C.. ahahahha.. Biasa la budak laki.. Tak tunjuk kehebatan awal2 :P
Diumumkan Result UPSR Ady Budika Diumumkan Result UPSR Ady Budika Reviewed by AdyBudika on 11/17/2011 04:37:00 PM Rating: 5

7 comments:

  1. oke la...
    hahahah

    {www.homecheekeyka.blogspot.com}

    ReplyDelete
  2. saya dpat 4A 1B...tapiiii...bila skolah mnengah..main2....PMR same je...tak berubah....=.=''

    ReplyDelete
  3. ok le tuh.dulu mana ada tuisyen

    ReplyDelete
  4. zaman bila ye UPSR 4 subjek..? hehe..ok la tu..kredit semua~ :)

    ReplyDelete

Powered by Blogger.