Sunah Suka Sakura dot com

Monday, January 31, 2011

Kejutan yg dijanjikan~~~



Ni link peraduan tersebut ----->SINI

Seperti yang dijanjikan..Akan ada kejutan untuk sape2 yang masuk contest yang ady anjurkan.....

so.....
inilah kejutannya.....




Semua yang masuk peraduan ini akan dapat hadiah saguhati!!!!!!!




Tapi akan ada pemenang utama jugak....
pemenang die akan diumumkan lepas ady check semua entry korg....

sekian terima kasih... :)


*sape2 yang menepati syarat akan diberikan saguhati mr froogy...tapi tunggu jer versi froogy yang macam ner k :) .... Pemenang utama nantikan dalam masa terdekat :) ENJOY!!!


13 comments:

Fatihah said...

wah best nye dpt saguhati gak...hope ade tuah tok dpt hadiah utama heee

♥♥LiSsA♥♥ said...

wah. sume dpt hadiah saguhati. baik betul penganjur contest ni:)

Rozuan Ismail said...

nak join..dah habis ke peraduan ni?

nazrul ashraff said...

yeay!! \anda sangat baik hati..!! semoga Allah merahamatinya.:D

iLa VaNiLLa said...

wahh dpt saguhati gak.. beshnyew...

AdyBudika said...

hehehhehee..ada masa lebih kurang sejam jer :) sempat jer :) hadiah sempena bulan kelahiran ady

Miza Yusof said...

wah! menarik :)

Mama Zharfan said...

hoyehh..sgt besh :) kalau dpt menang hadiah utama double beshh ni :)

iLa VaNiLLa said...

adiah saguhati pew dye??

Miss Mucuk ! said...

wah..bestnya!!ady mmg baik ar..hehe..ssh nk cri org cmni..bmurh hti..ngee~

Syarifah Nornazrah Al Yahya said...

wah semua dpt hadiah, maknanya naz akn dpt hadiah saguhati jgak. tetap bersyukur :)

Farhana Sahri said...

thanx adi budika...sy dpt tket green hornet cbutn btuah gathering sahabt blogger smlm.hehehehe

akulah E-ra paSha said...

yeaaa!!!suka2!!at lst kalo x mng adiah utme still dpt adiah sguati..yahoooooo..tQ adi budika..=)