Sunah Suka Sakura dot com

Wednesday, February 9, 2011

Aku berani buat rambut begini...Anda berani??

Aku kan terkenal dengan image botak n bertopi...
So hari ini aku telah ke kedai gunting rambut dimana aku akan membuat pembaharuan pada image aku..GRrrr.....

Aku dengan gaya macho sambil menunjukkan jari jemari aku sebab aku yakin aku macho seperti yang telah ada kat entry ini--->DISINI


So perempuan...errr...ker die neh laki eh??? urmmm..takpe la...yang penting die bukannya macho seperti yang telah aku terangkan kat entry ini ---->DISINI

Proses menggunting n menyalon rambut aku terjadi....


*Perempuan atau lelaki tak macho ini menggunting rambut aku dengan berhati2...Errr...tak leh ushar lebey2...



Dan inilah hasilnya!!!!!
*Gerenti gempak image baru aku neh~~

*Korang berani tak wat image macam aku neh??


15 comments:

b a m b a m ' s said...

aku rasa nak amek shaver nak kasi cukur abes jek rambut ko tuhhh!

AdyBudika said...

ahhahahahaha..image baru aida..ahahahah

ijam ismail said...

huhu...style la~~

AdyBudika said...

Grrrr..ijam..ahahahaha..penampilan yang berani :P

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

betoi ka tak usha lebih2?

hakhak

AdyBudika said...

gadis kampung..ahahahha...tak bawak spek itam..kalo tak leh la...grrr..eh die(penggunting rambut aku) nie laki ke pompuan eh??

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

perghhh berani sungguh ni.salam kenal..sahabat blogger ziarah dan follow

Norfa said...

dontlike!!!

AdyBudika said...

Lydia..ok2..salam kenal..
Norfa..taktik tu..kalo perasan....pic yang pertama kan botak...so mana mungkin pic kedua ada rambut macam tu..kesimpulannya...ady botak...

Mat Gebu said...

Waaahhhh...tu je aku komen..

AdyBudika said...

Mat gebu..itu pun dah cukup wat aku senyumm..best

Acik Na said...

Branik je.. cuma....
incik hubby sure tak bagi.. n mak kat kampung sure kejar ngan parang.. hehehe....

gEe said...

gempak.. haha

Solihin Zubir said...

pergh! ala mohican.. heheh.. ganaz!

IeDa_IsHiDa88 said...

comey plak ade jambul kat ats...hikhikhik