Sunah Suka Sakura dot com

Tuesday, February 22, 2011

Jejak kasih antara Mr Froogy dan anak2nya...

Baru2 ni.. Aku kan ada balik kedah.. Tujuan utama aku selain dari Gathering adalah untuk menemukan kembali 3 biji anak2 Mr Froogy dengannya.. Sengaja nak buat surprise.. So aku balik kedah dan ambik balik 3 biji anak2 Mr Froogy ini...

Yang selainnya?? Biarlah gambar dibawah ini menceritakan segala :)



*Dah jumpe tu siap suh aku ambik gambar diorg n letak kat blogg aku...cheh!! bajet popular tol la katak sebiji neh..urmm..ikotkan aje..tak ikot kang merajuk lak...



Lepas tu mula la ajak anak2 die tu main sorok2..

*Ini jelah permainan diorg kalo bertemu..Elahhh si Froogy nie..dengan kawan2 die pun permainan nie jer die main..Sorok2...



*Ade sape2 tak nampak ker kat ner anak2 si Froogy tu sembunyi...grrrr.... Ok2, sebiji kat hanger tu...tah macam mana dia menggantungkan diri pun tak tau, sebiji lagi belakang langsir..yg tu dah biasa sangat org buat, n sebiji lagi kat belakang bantal peluk tu haaaa...


13 comments:

husna mukhtar said...

comelnyeeeee froggy

Sunah Mohammad said...

hoh...nampak2! saya nak yang semunyik belakang langsir tu ye...:p

Lulu Rahman said...

Haha. Comel sgt

nisyA said...

mrs. Froogy tak ado ke?

c-tea said...

suke sgt lau ady wat entri pasal mr froogy..best..comel

nora amila ghazali said...

comeiiii... suka katak upanya... haahah

cik pulau said...

mak aihh.. buat cerita froggy la pulak..
tapi comel la..
cik pulau pun ada sekor je.. tu pun.. kecik je aihh..takleh lawan yang Mr.froggy dgn ank2 tu.hahah..^^,

Aisumi Chan Kawa'i said...

aaaaaaaaa~ banyaknye froggy!!! kite sukaaaa~ <3

aDisH.sHidA said...

nampak di sebalik bantal peluk...waaaaaaaaaaaa kantoi ady tido peluk bantal hahhaa

putERi-kAtEk said...

nak satu!!!!

SaYraH WonDerLanD said...

teddy bear sarah pon x sebanyak ini taw x?? heeeeeee comel tol entry nie

Zulfikar Hazri said...

nanti aku nak bela patung lintah? agak2 ko ade tak patung lintah? tak pun patung siput....hahaha

c u m u h a m a said...

eh same la kite . tp ada dua ekor je.

kiutt kan froggy . byknya kumpul . xley jd nih . nk kena tmbh koleksi cam nih . heheh . :)